|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Rafał RS7 - zasadniczo też, a najlepiej w ogole poza miastem. Ale czasem shit happens, a to wypadek na autostradzie a to jakaś masakra na wylocie z Warszawy.
Herni, ok wiem co masz na myśli - w suzuki był inny obieg oleju i jego część krążyła tylko w celu chłodzenia. Umówmy się że w tym kontekście olejak to potoczne określenie m.in. boxerów bmw chłodzonych powietrzem do 2012r. Powietrzak brzmiałoby głupio ![]() BTW odnośnie chłodzenia to w RT 1150 dla niemieckiej policji były montowane dodatkowe wiatraki na chłodnicę. Na Adventure rider jest opis jak montowany był wentylator z KTMa. To oczywiście ekstremalne przypadki, zwykłemu użytkownikowi raczej to zbędne. To co, może jakiś pomysł na lepsze umocowanie tych lampek? Ostatnio edytowane przez zimny : 28.06.2022 o 09:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odkąd je zamontowałem to właśnie ku temu się trochę skłaniam, tyle że sprzedać raczej bo za późno na zwrot, no i instalację po swojemu zrobiłem
![]() ![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Ośmielam się nie zgodzić. Halogeny używane w dzień ale skierowane na drogę a nie w nadjeżdżający pojazd znacznie poprawiają bezpieczeństwo jednośladu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nie wiem, może poprawię montaż lampek, może zdejmę. A może moto zamienię na połowę tańszego trampka 650 ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |