|  21.06.2022, 12:14 | #2111 | 
|  |   
			
			
Mój "rekord" spalania na maxa to 4,5l/km - jazda po górach, bagaże, odkręcana maneta na 3/4. Po 175 km maszyna stanęła. Jak jadę "normalnie" to mam zasięg ok 220 km.
		 
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  21.06.2022, 18:44 | #2112 | 
| Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Poznań 
					Posty: 14
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 dzień 14 godz 59 min 19 s |   
			
			Ja mam MC360 na tyle. Dla mnie robi robotę bardzo fajnie.  Licznik liczy po wałku zdawczym (też uważam, ze to głupie, ale pewnie hąda ma swoje powody). Mam 13 zębów z przodu i fabrykę z tyłu. Przekłamanie jest ok 15% (zawyża prędkość). Można kupić elektroniczny dyngs, który programujesz na swoje zębatki i opony i koryguje dane. Kosztuje 400 peeleny i jest podobno plug'n'play. Edyta Tu znalazłem inny kalibrator https://www.crfsonly.com/catalog/pro...oducts_id/7612 | 
|   |   | 
|  21.06.2022, 20:09 | #2113 | |
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   Cytat: 
  Na rajd (i w sumie na stałe) zmieniłem już na przód 14 bo na 13/44 vmax to był chyba 100 kmh. | |
|   |   | 
|  22.06.2022, 10:19 | #2114 | 
| Zarejestrowany: Dec 2021 Miasto: Pomorze 
					Posty: 10
				 Motocykl: CRF 300L   Online: 10 godz 5 min 31 s |   
			
			Kupcie sobie kaliblator prędkości model SH-V4 + SH-H08 SpeedoHealer V4 podłączenie pod oryginalną kostkę w hondzie. z tym urządzeniem zmieniając koła, zębatki na inne niż przewidział producent zawsze będziemy mieli prędkości zgodną z gpsem https://www.bikestar.pl/kalibrator-p...peedohealer-v4 | 
|   |   | 
|  23.06.2022, 14:48 | #2115 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  24.06.2022, 22:54 | #2116 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2019 
					Posty: 332
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 32 min 12 s |   
			
			Wole dopytac,  naciagajac lancuch mam sie trzymac tego aby kropka z jednej i drugiej strony byla w identycznym polozeniu na tej czteropunktowej skali?   Mierzylem jeszcze suwmiarka ta odleglosc po lewej ale nawet oryginalnie nie bylo idealnie jedna strona do drugiej. https://zapodaj.net/06940b01ccf36.jpg.html | 
|   |   | 
|  25.06.2022, 01:14 | #2117 | 
|  |   
			
			Patrz na markery. Dokładność też zgrubna ale, jak mój wykładowca metrologii, z tego się strzelać nie będzie. Btw: czemu producent nie nabił znaczków na górze? Kwestia kosztów? 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  10.07.2022, 12:09 | #2118 | 
|  |   
			
			Wypada zrobić małe podsumowanio-pożegnanie z CRF300L. Po 1,5 sezonu i 10 tys km na kołach postanowiłem pożegnać mojego osiołka. Zrobiliśmy razem TET Polska, TET Albania, TET Bułgaria, EnduroRally 2021, Ukraina 2021. Na plus: - tanie w zakupie, łatwe do odsprzedaży - małe, zwinne, zwrotne - niezawodne - coraz więcej przydatnych akcesoriów - tanie w utrzymaniu Na minus: A. zawieszenie, które pozwala powoli pokonać przeszkody ale szybsza jazda to nie jego klimat. Rozwiązaniem jest wpakowanie całego setu zawieszenia za 6-8 KPLN. Wszelkie wymiany samych sprężyny to przysłowiowe "podcieranie dupy szkłem". B. mały realny zasięg w terenie - 175 km. Trzeba wozić rotopaxa albo poczekać na duże zbiorniki czyli kolejne 1,5 KPLN. C. Mało mocy. Pewnie te 27 kucy można wzbogacić o kolejne 2-4 kucyki (bez straty niezawodności i długożywotności) za kolejne kilka groszy ale to nadal będzie potulny osiołek do turlania. Jak podsumujesz A+B+C to masz równanie za +/-10 tys PLN. Czy warto pakować w sprzęt za 25 KPLN połowę jego wartości ? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sobie samemu. Zatem, jeśli potrzebujesz przyjemnego i niezawodnego kompana podróży bez fajerwerków i masz poniżej 180 cm to CRF300L/Rally jest fantastycznym wyborem. Nie ma na rynku lepszego. Wszelkie "stare strucle", które miałem (DR650SE, DRZ400, XT600) nie dawały tyle radości co CRF300L. Pytanie co dalej ? Za wcześnie na motocyklową emeryturę, zatem....   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 10.07.2022 o 14:07 | 
|   |   | 
|  10.07.2022, 13:29 | #2119 | 
|  |   
			
			
Michał, co ty qrwa wiesz o motocyklowej emeryturze    
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  11.07.2022, 00:14 | #2120 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |  Honda CRF300L/Rally (2021) 
			
			Właśnie wróciłam z babskiego zlotu. Minion vel PingPong zrobił ze mną dzielnie 1000 km wioząc mnie offem z Wrocławia pod Giżycko.   Lepszego szwendacza na razie dla siebie nie widzę. Czasem tęsknie do jeżdżenia dużym moto ale póki latam sama to Rally jest dla mnie lepsza. A ogólnie to wybiło u mnie 9000km. Nakręcone w pół roku. Kiedy to się nakręciło to nie wiem. Z motocykla jestem zadowolona i wciąż sprawia mi sporo frajdy. Jaki miałabym coś poprawić to kapkę więcej koni bo w głębokim piachu to słabo i lepsiejszy ciut zawias. Niemniej jednak pod moja wagę nie jest źle i póki się tym nie ścigam to jest spoko. Kolejne blizny już tak nie bolą. Połamałam już drugi plastik na ori wyjechanych oponach. Plan jest taki aby te połamane plastiki skrócić i założyć solidniejszą płytę pod silnik. Dajcie znać proszę co tu będzie fajnie pasowało nie za miliony. Nadszedł też czas, że ori listki już prawie nie żyją, wykorzystałam je do końca, w końcu bez żalu mogę założyć zety        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |