|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Parczew
Posty: 185
Motocykl: BMW R 1250 GS
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 21 godz 27 min 12 s
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
__________________
Suzuki DR 650 SE 97r -> Honda XL 650 V -> Suzuki DL 650 K7 -> BMW R 1200 GS K25 -> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere -> BMW R 1250 GS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Skarp, brzeszczot raczej mocno żartował
![]() Jakby się bardzo uprzeć - pewnie i odkręciłbym spust oliwy torxem. Po odpowiednim nabiciu młotkiem. Ale w sumie, wolałem to zrobić po prostu ampulem ![]() To czego nie trawię i wymienię sobie na ampule to te Torxy typu E. Dwa (M6 i M8) od płyty pod silnikiem, od dźwigni biegów M6. W kierownicy mam już na imbusy bo mam podwyższenie 20mm i śruby były naturalną konsekwencją. Gdzieś jeszcze poza wymienionymi są torxy typu E? Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |