|
|
|
|
#1 |
![]() |
masy w necie są podane gotowe do jazdy - Lka 142kg, rally 153kg.
nie bardzo jest z czego urywać poza kominem. o ile pamiętam porównanie z CRF250L to zyskuje się jakieś 3kg? na pewno traci się cichość plus parę dobrych stów. horizon wymieniał cały wydech ale franca się nie pochwalił jaka była różnica. kierunki z pozycjami są takie sobie ale te bombkowe. pamiętam z 250tki, że mnie to wkurzało bo wciąż widziałem te świecące bańki w nocy. LEDowe kierunki w 300 są zajebiste. Raz, że nie widać ich od góry niemal a dwa to są naprawdę SUPER widoczne. No i trzy - jako chyba jedyna rzecz na tym motocyklu są naprawdę zajebiście gleboodporne. widziałem na necie jak gość /Styrianrider/ na YT je zaginał na wszystkie strony o 90 stopni i NIC się z nimi nie działo.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
https://www.youtube.com/watch?v=7nGt594k7VU
Tutaj filmik jak gość waży Hondę. W skrócie z wydechem Yoshi, akcesoriami typu osłony rąk, ramy, opony kostka wrócił do wagi fabrycznej około 140 kg na mokro. To imo niezły wynik. Nie mówiłem o wadze? . Sam nie ważyłem, ale na YT każdy jutuber to robił i wychodzi jakoś 2 kg mniej. Dużo nie dużo, ale zawsze o te 2 kg mniej to podnoszenia z ziemi.
Ostatnio edytowane przez Artek : 09.05.2022 o 22:17 |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Kuj-Pom
Posty: 64
Motocykl: Honda CRF 300L
Online: 2 tygodni 6 dni 5 godz 47 min 38 s
|
Cytat:
33452-K1T-E10 -2 szt 33412-K1T-E10 -2 szt 33409-K1T-E10 -4 szt 33411-MKE-A50 -4 szt 90122-MKE-A50 -4 szt 90116-K0A-E11 -4 szt |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |