Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.03.2022, 06:38   #1
lukasz_99


Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
lukasz_99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 16 min 25 s
Domyślnie

Wielkie dzięki
lukasz_99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2022, 06:58   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,814
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 19 godz 19 min 44 s
Domyślnie

Kupowałem rok temu koledze afrę z 17 roku i miał tak samo. Od nowości pokrętło nieużywane i się zastało. Użyłem swojej nadludzkiej siły i do dziś pięknie działa Moim zdaniem nie lękaj się, użyj siły woli i będzie ok
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2022, 08:27   #3
lukasz_99


Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
lukasz_99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 16 min 25 s
Domyślnie

No to mam problem - szarpać czy nie szarpać 😀
lukasz_99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2022, 12:07   #4
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 686
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 32 min 0
Domyślnie

Najpierw postaw na centralkę - będzie łatwiej niż na kołach.
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2022, 12:24   #5
lukasz_99


Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
lukasz_99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 16 min 25 s
Domyślnie

Ok dzięki
Plan jest taki:
1. Ustawić na centralce
2. Prysnąć odrdzewiacz
3. Próbować kręcić.

😀👍

Dam znać czy pomogło.
lukasz_99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2022, 19:50   #6
Heritage


Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Chorzów
Posty: 36
Motocykl: CRF1000L
Heritage jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 56 min 18 s
Domyślnie

Na centralce opór jest mniejszy przy kręceniu regulatorem, podobnie jest z przodem. Możesz też zdjać pokrętło (odkręć śrubkę) psiknij czymś po trzpieniu i użyj nasadki.
Heritage jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
X Challenge, wymiana tylnego amortyzatora. tyran Rama, zawieszenia, napęd 31 23.02.2017 13:42
regeneracja tylnego amortyzatora TOFAKT Rama, zawieszenia, napęd 22 16.04.2016 21:42
Regulacja tylnego zawiasu Artuditu Rama, zawieszenia, napęd 10 28.08.2009 09:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.