|
|
|
|
#1 |
|
Moderator
![]() |
Wiem i rozumiem.
Postaram się w wolnej chwili przerzucić kilka postów, żeby osoby mniej doświadczone w temacie, miały łatwiejszy dostęp do Waszej wiedzy.Przeniosłem kilka postów a Matjasa skopiowałem, bo olej z oponami połączył. Jeśli chcecie to zrobimy jeszcze osobny wątek o oponach?
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz Ostatnio edytowane przez wierny : 22.03.2022 o 20:22 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Poproszę
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
Online: 13 godz 33 min 48 s
|
Do wszystkich fachowców z forum od handbarów. Nic nie daje jakieś przesuwanie manetki post 319# czy jakieś inne cuda bo niby co to ma dać jak rolgaz jest typu zamkniętego to jak go przesunąć ciekawe.
300 Rally ma całkiem inne gripy oraz rolgaz. Wystarczy wyjąć korki z kierownicy i można przykręcić handbary. 300 L trzeba obcinać gripy oraz rolgaz. Ja nie obcinałem tylko wywierciłem ładne otworki otwornicą 22 mm żeby to jakoś wyglądało i ten sposób polecam. P.S Warzyfko tekst z tempomatem dobry. Temat handbarów do zamknięcia. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Ale że jak to do zamknięcia jak on nie tylko o lorgazie
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |