![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jan 2022
Posty: 6
Motocykl: Transalp XL600
![]() Online: 12 godz 47 min 2 s
|
![]()
Cześć,
Mam kilka spostrzeżeń. Gdybyś zdjęcia motocykli z kuframi robił z rzutu bocznego oraz przedniego lub górnego to lepiej byłoby widać proporcje kufra. Przy zdjęciach zrobionych pod kątem kufer dominuje i sprawia wrażenie wielkiego pudła. Nigdzie nie wstawiłeś zdjęcia w jaki sposób zamontowane są mocowania do kufra centralnego. Mam transalpa i fabryczną płytę. Czy wystarczy w niej przewiercić cztery dziury i zamontowac "kółka" ? Plastik utrzyma czy lepiej od spodu jakieś profile dać ? Co daje ta dodatkowa płyta dodatkowo płatna ? Ona jest przykręcana do stelaża i chodzi o zwiększenie rozstawu kółeczek ? Wrzuciłbyś zdjęcia tej płyty zamontowanej na motocyklu ? Skąd jesteś ? Czy jest możliwy odbiór osobisty po przymierzeniu kufra do motocykla czy robisz tylko na zamówienie ? Te kufry wydają się bardzo duże i raczej celowałbym w środkowy wymiar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Ja mam tylko jedno spostrzeżenie - bądź tak miły i przywitaj się ze wszystkimi kolegami w Powitalni
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
zdjęcia to w większości zdjęcia przesłane od klientów, sam ich nie robię płyta uniwersalna ma otwory pasujące do otworów oryginalnego racka/zadupka Transalpa 650 do innych moto należy płytę nawiercić wg potrzeb płyta pod kufer jest już dodawana standardowo, po zmianie technologi wykonania płyta prostuję krzywiznę dna kufra, która powstaje w czasie obróbki technologicznej wzmacnia również spód kufra najbardziej poglądowo przy moto jest przyłożyć karton o zbliżonym wymiarze dotyczy to również kufrów bocznych, bo moto zupełnie inaczej wygląda bywa, że klienci wybierają za szerokie kufry w początkowym etapie zamówienia, a następnie wybierają węższe kufry 45/35/22 kufry boczne dają możliwość przejeżdżania w korkach bez stresu obcierki poniżej wrzucam fotki z montażu kufra od jednego z klientów : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
TRIUMPH TIGER 1200 + KUFER CENTRALNY 54/37/30 + MOC. WYCINANE LASEROWO 4 SZT W OSI
zamocowany z użyciem systemu mocowania z płytą uniwersalną ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufry aluminiowe | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.07.2012 08:50 |