Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.03.2022, 21:08   #1
maciekrom


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 275
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
maciekrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 33 min 42 s
Domyślnie

Powiedzcie mi czy jak kupię CTEK CT5 POWERSPORT to będę nim mógł ładować również aku do aut 50-70 Ah? Zdaję sobie sprawę, że to dłużej potrwa zanim naładuje do pełna ale czy ten malutki prostownik da sobie radę bo jest przeznaczony do max 25Ah. Obecnie auta i motocykle ładuję Lidlowym ale z racji CRF1100 potrzebuję coś do LipoFe4
maciekrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.03.2022, 21:14   #2
JaTomek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 734
Motocykl: ...............
JaTomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 21 godz 13 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał maciekrom Zobacz post
Powiedzcie mi czy jak kupię CTEK CT5 POWERSPORT to będę nim mógł ładować również aku do aut 50-70 Ah? Zdaję sobie sprawę, że to dłużej potrwa zanim naładuje do pełna ale czy ten malutki prostownik da sobie radę bo jest przeznaczony do max 25Ah. Obecnie auta i motocykle ładuję Lidlowym ale z racji CRF1100 potrzebuję coś do LipoFe4
Najpierw to przeczytaj instrukcję tego aku bo ja mam również LipoFe i zgodnie z wymaganiami prosty prostownik wystarczy.
Generalnie to się przyjmuje, że 10% pojemności aku to prąd, którym 10 godzin będziesz ładował baterię. Każdy naładuje tylko dłużej.

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
To jest starsza z Lidla, nowe mają pomarańczowe podświetlenie. Starsza także kończyła mi chyba na ponad 14v. Ta nowsza która mam obecnie jakoś 13,5 chyba kończyła ale tylko ze dwa razy jej użyłem. Tak czy inaczej - aku dobrze trzyma więc jakiejś lipy nie odnotowuje. 12.8 to coś nie teges, to taki środek ładowania jeszcze.

Po takim naładowaniu przy włączeniu zapłonu ze światłami mijania aku ma około 12,4. Bez obciążenia nie sprawdzałem.
Najstarsza jest chyba szara Muszę ojca zapytać bo taką ma. Ładowanie powinno się kończyć na 14.4V. Przeczytałbym instrukcję obsługi w tym temacie i reklamował. Jak będę ładował to zrobię zdjęcia ale napewno moja kończy na 14,4V.

Ostatnio edytowane przez Novy : 05.03.2022 o 17:19 Powód: Połączenie postów
JaTomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.