|  | 
|  01.03.2022, 22:23 | #1 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Ja bez ABSu mogę jeździć bez najmniejszego problemu  A motocykl tą usterką bynajmniej mnie nie zniechęcił. Niestety ja wychowałem się na maszynach gdzie najtrudniejszym elementem był tranzystorowy moduł zapłonowy. No jakiś tam komp w V-Stromach ale to 1/5 zaawansowania tego co tu w beemce. Tylko jak to się mówi, pojechało mi po ambicji rozpracowanie tego  w sensie ustalenia przyczyny. | |
|   |   | 
|  01.03.2022, 22:26 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   | 
|  01.03.2022, 22:32 | #3 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			
Dobrze żartujesz    Polubiłem tą maszynę na wstępie, i cokolwiek ją boli, biorąc pod uwagę poziom popularności sprzętu będzie do ogarnięcia. Dam znać, samodzielne rozkminy już sobie odpuszczam, nie mam na to głowy i czasu. Ostatnio edytowane przez zimny : 02.03.2022 o 13:44 | 
|   |   | 
|  04.03.2022, 12:36 | #4 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Temat ustalony.  Kolega mechanik miał dostęp do kompa OEM BMW bo Motoscan i GS911 nie pokazywały tego co trzeba. Moje ingerencje w kabelki nic nie zepsuły ani nie spowodowały żadnych błędów, czyli jednak nie jest to taki prom kosmiczny. Błąd C1DF1 czyli podstawowy przy zawieszaniu się szczotek w silniku pompy ABS. Teraz uwaga, wstępnie mam ambicje sam to naprawić  Najwyżej moto już dożywotnio zostanie bez ABSu. Jedyny problem to to, że pompa była "renegerowana" w sposób beznadziejny i kowalski. Nie wiem zatem co zobaczę jak rozbiorę ale mam pewne pomysły. Sporo wiedzy jest na BMW forum, a najwięcej za różnych zagranicznych, niekoniecznie anglojęzycznych stronach. Najlepiej by było gdyby pompa była bez wcześniejszych ingerencji ale cóż poradzić. Silnik pompy ABS jest w GSie 1200 na 95% dokładnie ten sam co w... Focusie MK3 z lat 2010-2013. Nie muszę mówić że pompki do focusa kosztują ułamek tego co do GSa (jako dawca silnika). ...pomijam młotkowe zakuwanie silnika. Suma sumarum - o ile nie zdecyduję się oddać pompy w doświadczone ręce, to najpierw muszę dokładnie sprawdzić numery i model silnika pompy u siebie i upewnić się w kwestii dawcy. Z tego co odnotowałem to jest prawdopodobnie pompa ATE MK61, występująca m.in. np w Focusie MK3 z lat 2011-2014 i wielu autach VAG. Dzięki za zainteresowanie i porady - temat nie rozwiązany ale zdiagnozowany. Jakbym sam to ogarniał, zrobię fotorelację. Pozdrawiam zimny | 
|   |   |