|  | 
|  27.02.2022, 16:56 | #1 | 
| Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju  Zarejestrowany: Mar 2015 Miasto: Dzierżoniów 
					Posty: 1,122
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 12 000   Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 23 min 30 s |   
			
			Jeszcze wyjdzie na to, że jestem tutaj największym gieesiarzem ( Afrykę 3 mam nadal) a jeszcze kiedyś miałem odruch wymiotny przez ich urodę .. Mam 1150 GS bez ABS i wspomagania. Proste i nie ma się co spier.. Moto fajne w trasy, 6 jako nadbieg robi robotę.. ale i na co dzień też fajny. Można wozić powietrze w kufrach albo inne rzeczy w, zamiast jechać na przykład samochodem na zakupy. Na początku przeszkadzały mi kierunkowskazy, sposób włączania, masa ogólnie mi też przeszkadzała ale teraz po kilku latach jest ona Plus i nie chcę się z nim rozstać. Palii koło 5,5l. Fajny w prowadzeniu stabilny. Później przyszedł już klasyk, r100 paryż-dakar. Pocieszny sprzęt. Jesienią zeszłego roku GS 800 doszedł. W ciągu tego czasu zastąpił Afrykę i chyba ją wygryzie nawet. Świat się kończy. Lekki poręczny mało pali. I kilka ich fot. https://photos.app.goo.gl/yeTZpF7gXGkPcb4XA | 
|   |   | 
|  27.02.2022, 17:55 | #2 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Jesteś cichociemny Widmo bo w profilu rd03, zdjęcie afryczki a w garażu trzy beemki  A jak się ma użytkowo f800gs do 1150gs na asfalcie? Bo mocno rozważałem 800 ale wygrała ciekawość boxera i to że w teren to bym chciał ale na singlu takim jak np xt660r czy crf300, ogólnie znacznie lżejsze. Bo wszelkie trampkopodobne czy cięższe w piachu mi się nie podobały. Dubel, dzięki bardzo za info   | |
|   |   |