|
|
|
|
#1 |
![]() |
Summa summarum musisz mieć pewność, że został zrobiony prawidłowy przegląd kompletnej instalacji hamulcowej.
To co pisze Muszel napisałem, poniekąd, i ja - uruchamiając system, testowo lub roboczo, unikasz stagnacji płynu hamulcowego, krystalizacji uszkadzającej uszczelnienia itd. Mniemam, że jeśli oddałeś motocykl do mecha, który ma jakieś pojęcie to to ogarnął. Osobiście zawsze robię heble jako zestaw startowy. Po wymianie płynu w zbiornikach pomp wystarczy 'odpowietrzyć' układ zachowując odpowiednią kolejność - to pozbawi modulator starego medium. ALE... pisałeś, że modulator był już naprawiany. Oby był to tylko aku.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
Chłopy
wymiana płynu w tym układzie co ma Zimny jest bajecznie prosta (to nie jest układ ze wspomaganiem hamulców) . Płyn w tym układzie normalnie przelewa się przez odpowietrzniki przy zaciskach (nie ma ich przy pompie) . Stawiam na problem z czujnikiem ABS tylnego koła . Nie warto kombinować wystarczy diagnostyka komputerem diagnostycznym .....na 100% okaże się błachostka . Wykluczam raczej problem z spadkiem napięcia akumulatora. Zimny jak zlecasz naprawy i masz blisko do okolic Nasielska to polecam Zbyszka Gołowicza (najlepszy fachowiec od BMW w PL).
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Ileż trzeba było się napisać byś się odezwał jako zaprawiony motopompouser
![]() Pisałem już o Zbyszku. Tak, masz rację, zerknąłem na rocznik i jest to pompa bezproblemowa. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
A ja dodam od siebie że może to być też zawieszającą się szczotka w silniczku ABS. Tak czy owak to jak koledzy pisali wcześniej diagnostyka kompem i wszystko będzie jasne
|
|