|  | 
|  17.02.2022, 11:17 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s |   
			
			Ja mam w 250L podwyższenie 50mm i po lekkim pchnięciu kiery do przodu linki na styk wystarczają. Może w 300L też to zadziała. Micek80, co do docierania, to wszystko docieram raczej na ostro, pilnując tylko, żeby się tam nic nie zagotowało i działa doskonale na każdym silniku od ponad 20 lat. Wentylator to nie jest objaw przegrzania, więc ja bym się nie martwił, prawdopodobnie będzie wszystko w porządku. No chyba, że tak mu dałeś w palnik, że stopiłeś pół silnika, ale jak piszesz, że ostatnio jeździłeś 20 lat temu, to pewnie aż tak nie pałowałeś w tym lesie  Natomiast w trakcie ostrego docierania olej wypada zmieniać częściej, tak jak napisał Muszel. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |