|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 120
Motocykl: FE + 2x XR
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 4 godz 32 min 16 s
|
![]()
6. Zawieszenie â zewnętrzny wygląd zawieszenia i rozwiązanie układu zawieszenia musi pozostać zgodne z wersją produkcyjna bądź jej rajdowym odpowiednikiem. Wewnętrzne elementy zawieszenia można zmieniać lub modyfikować bez ograniczeń.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
![]() Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
![]()
I gdzie tu niezgodność z regulaminem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Białogard
Posty: 562
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 1 godz 25 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
![]() Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
![]()
Sprawa nie jest taka oczywista, bo twiny Hondy z układem V(nota bene raczej nie na bazie transalpa) startowały w Dakarze głównie w drugiej połowie lat '80, natomiast nieliczne zmoty na bazie Afryki rd04 i RD07 którymi w rajdzie PD startowali na początku lat '90 "amatorzy" zdarzaly się z zawieszeniem UPD, co zresztą np w przypadku teamów fabrycznych Yamahy (yze 750/850) lub np Kawasaki(KLX) było normą od początku lat 90... Zatem biorąc pod uwagę że AT RD07 jest produkowana od 1993 , można uznać, że "rajdowy odpowiednik" z układem zawieszenia UPD istniał, na co zresztą są dowody w postaci nielicznych fotografii z tamtych lat.
|
![]() |
![]() |