|  16.09.2021, 12:32 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 121
				 Motocykl: FE + 2x XR   Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 13 s |   
			
			6. Zawieszenie â zewnętrzny wygląd zawieszenia i rozwiązanie układu zawieszenia musi pozostać zgodne z wersją produkcyjna bądź jej rajdowym odpowiednikiem. Wewnętrzne elementy zawieszenia można zmieniać lub modyfikować bez ograniczeń.
		 | 
|   |   | 
|  17.09.2021, 10:47 | #42 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Sanok/Rajskie 
					Posty: 107
				 Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350   Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s |   
			
			I gdzie tu niezgodność z regulaminem?
		 | 
|   |   | 
|  17.09.2021, 20:57 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Białogard 
					Posty: 584
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 9 godz 39 min 17 s |   | 
|   |   | 
|  19.09.2021, 22:51 | #44 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Sanok/Rajskie 
					Posty: 107
				 Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350   Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s |   
			
			
Sprawa nie jest taka oczywista, bo twiny Hondy z układem V(nota bene raczej nie na bazie transalpa) startowały w Dakarze głównie w drugiej połowie lat '80, natomiast nieliczne zmoty na bazie Afryki rd04 i RD07 którymi w  rajdzie PD startowali na początku lat '90 "amatorzy" zdarzaly się z zawieszeniem UPD, co zresztą np w przypadku teamów fabrycznych Yamahy (yze 750/850) lub np Kawasaki(KLX) było normą od początku lat 90... Zatem biorąc pod uwagę że AT RD07 jest produkowana od 1993 , można uznać, że "rajdowy odpowiednik" z układem zawieszenia UPD istniał, na co zresztą są dowody w postaci nielicznych fotografii z tamtych lat.
		 | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 11:49 | #45 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Skoro motocykl został do puszczony do rajdu to spełniał wymogi regulaminu i tyle. Szparag zwyczajnie pierniczy farmazony mówiąc , że byli najszybszym twinem w klasie.  Gajron , szczerze to nigdy nie spotkałem się z Africą która miała UPD na Dakarze. Podeślesz jakieś foto? 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 12:50 | #46 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Sanok/Rajskie 
					Posty: 107
				 Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350   Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s |   | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 12:51 | #47 | 
|  |   
			
			druga finansowana przez episkopat    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 12:58 | #48 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   Cytat: Tymi zdjęciami , zakończyłeś dyskusję o dopuszczeniu Africy z UPD w ER24    
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | |
|   |   | 
|  20.09.2021, 13:31 | #49 | 
|  |   
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  20.09.2021, 13:45 | #50 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Uwzajta pany z tymi zartami bo bany poleca    | 
|   |