|  24.01.2022, 19:58 | #1651 | |
|  |   Cytat: 
 W CRF250L komp przelicza sygnał, tu jest filmik o wpinaniu dongla - polecam obejrzeć https://youtu.be/fFrAYfNEJUk A tu możecie sobie poczytać speckę: https://www.crfsonly.com/catalog/pro...oducts_id/4746 
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez Novy : 29.01.2022 o 13:15 Powód: Tuba w oknie | |
|   |   | 
|  24.01.2022, 21:37 | #1652 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 18 min 41 s |   
			
			Tak z ciekawości. Ile to może przekłamywać o ile przekłamuje. To i tak nie jedzie. Serio. Jaki z tym jest problem? PS. Przez 6 lat jeździłem motorkiem bez żadnego wskaźnika/licznika(no poza bagnetem oleju z termometrem) i może jestem skrzywiony. Ale nie czułem potrzeby posiadania. Zainstalowałem rok temu żeby niebieskich mniej raziło w razie czego. I tylko dlatego. | 
|   |   | 
|  24.01.2022, 21:38 | #1653 | |
|  |   Cytat: 
  ponawiam, że się nie upieram ale również chciałbym wskazać, że to co mówisz nie jest prawdziwe  zmieniasz zębatkę i masz inną prędkość a zegar to już może sobie pokazywać co tylko chce. co do prawdziwości samego wskazania MNIE najbardziej interesuje, żeby nie szwabił drogomierz a tu jeśli prędkość jest oszukana to i ODO będzie kłamać a to już jest niedobrze. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  24.01.2022, 23:20 | #1654 | |
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   Cytat: 
  . Druga sprawa to przebiegi, dobrze jakby miał prawidłowy przebieg ten całościowy jak i dzienny. | |
|   |   | 
|  25.01.2022, 09:47 | #1655 | |
|  |   Cytat: 
 - przekłamanie jest max 10 km/h (przy obrotach 8500) ale przy normalnych prędkościach to ok 7-8 km mniej (6 bieg i 6000 o/min) - zaniżasz lub zawyżasz przebieg - jak zmienisz tylną oponę na inny rozmiar to dokładasz kolejny błąd pomiaru - w niektórych krajach wystarczy przekroczyć prędkość o 2-3 km/h i witasz mandat Ja zmieniłem przód na 13z tylko na jeden wyjazd w konkretne góry. Na nizinach takie przełożenie było za wolne. Pobawcie się by zobaczyć różnice https://www.gearingcommander.com/ @matjas: zmiana zębatki zmienia prędkość (bo masz inną proporcję zębów/przód tył). Ale jeśli pomiar jest na wałku zdawczym to jego obroty są przeliczane przez komputer tak jakbyś miał standardowe zębatki. Słowem: nie ma znaczenia skąd jest pobierana prędkość obrotowa (z czujnika ABS czy z wałka zdawczego) bo obliczenia wykonuje komp. I musisz go oszukać - takie mamy czasy   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | |
|   |   | 
|  25.01.2022, 10:06 | #1656 | 
|  |   
			
			spodziewam się, z tego co piszesz Mikelos, że zmiana zębatki na mniejszą o jeden ząbek /zwłaszcza w kontekście nowej skrzyni biegów/ jest raczej bez sensu na dłuższą metę, chyba, że ktoś non stop ćwiczy w ciężkim terenie i to najlepiej górzystym... nawet jakby chcieć gdzieś bardzo daleko jechać to można zębatkę wymienić już na miejscu do zastosowania tam gdzie trzeba a na powrót założyć ponownie OEM. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  25.01.2022, 13:05 | #1657 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Apropo poruszanego tu temau przeklamanej predkosci i zliczania km. W 1190 licznik przeklamuje o 10-11% Przy 110/111 na liczniku mam 100 na GPS, mimo tak sporego przeklamania odleglosc na GPS i na liczniku pokrywa sie prawie perfekcyjnie, roznica do 300m na 100km | |
|   | 
|  25.01.2022, 19:28 | #1658 | |
|  |   Cytat: 
  Ja się zawszę najpierw bawię teoretycznie gearcommanderem a potem w realu weryfikuje czy o to chodziło. W XLS różnica kilku km nie robi różnicy. Ale w praktyce ma olbrzymi wpływ. Pamiętam jak mnie wkurzało, że w LC4 na 1 biegu przy standardowych nastawach zębatek nadal na technicznym singletracku było mi za szybko o te 2-3 km/h  Ja wiem, praca sprzęgłem to podstawa ...   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | |
|   |   | 
|  25.01.2022, 20:37 | #1659 | ||
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
  Cytat: 
  teraz ja nie rozumiem, jedynie chyba sie domyslam o co chodzi   | ||
|   | 
|  31.01.2022, 19:46 | #1660 | 
|  |   Praca sprzęgłem = miałem na myśli że czasami trzeba lecieć na półsprzęgle   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |