|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Słaby ze mnie elektryk ,wydaje sie że pomierzyłem obydwa piny od wtrysków ,od prawego i lewego maja taką samą wartość około 71 kiloomów ,na taki zakres ustawiałem miernik,zlokalizowałem gdzie idzie masa na ecu ,zlokalizowałem piny od wtrysków ,pomyłki nie ma ,bo kilkukrotnie sprawdzałem .Oczywiście pomiary na wyjętym ECU i jego pinach .
@mdxmd ,czy mam próbować z tą Twoją metodą odpięcia czujnika wału ? ,mam niezły cyrk na wyświetlaczu he he ,podałem zasilanie z wyjętym kompem . Widać też jak zabierana jest masa po kluczyku z wtrysków ,chwile jest po kluczyku i jak tyle błedów co ja mam teraz to po chwili ginie . nie bo ja je przekładałem między sobą i ten co nie działał z prawej strony na lewej normalnie działa Ostatnio edytowane przez Novy : 20.12.2021 o 18:07 Powód: Połączenie postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
Czy próbowałeś zamienić kostki od wtryskiwaczy chodzi o sprawdzenie czy niepracujący wtryskiwacz będzie podążał za lewą kostką jeżeli tak to zabawę z trójnikiem możesz sobie darować, jeżeli nadal będzie to lewy to znaczy, że trójnik jest niedrożny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Sprawdzałem wczoraj ,zapomniałem spiąć opaską listwy wtryskowej i ciśnienie z pompy wysadziło to wszystko w pisdu
![]() Dam znać jak poskładam ,teraz przy tylu rozbieraniach to jakies 2 godziny ,ale dziś to mam dość tego motora .Narazie nie potestuje bo jest tak he he zamieniałem kostki podąża za lewą Ostatnio edytowane przez Novy : 20.12.2021 o 19:02 Powód: Połączenie postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
odłącz ten feralny wtryskiwacz i zobaczy czy silnik odpali bez zapiętej kostki jeżeli tak to sterownik kaput
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Sprawa się wyjaśniła ,zamienione wtyczki ,coś mnie dziś z rana w robocie naszło i zacząłem przeglądać schematy elektryczne,bo mi jakoś nie pasowało i sie okazuje , w sąsiedztwie wtryskiwaczy jest ten czujnik EVAP i wszystko pasuje ,masa z dobrej strony ,2 piny ,temu pewnie nie było błędów z ECU .Woziłem motor do naprawy z niewyjętą główną wiązką elektryczną .potem oni wyjmowali silnik przed lakierowaniem ramy ,a potem go wkładali i spinali część i wyszedł babol.Wszystko działa .Tak czy tak Panowie dziękuje za pomoc .Zmobilizowało mnie to bardzo
![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
synchronizacja gaźników- zrób to sam | mckrzysiek | Regularne czynności serwisowe | 61 | 30.01.2015 19:50 |
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 27.03.2012 10:39 |
[FAQ] - Synchronizacja gaźników (co 12kkm). | newrom | Regularne czynności serwisowe | 25 | 07.06.2011 15:19 |