|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Ja tam stoje na stanowisku ze to nie kwestia "norm", ale wymagan uzytkownika. Jeszcze pare lat temu mielismy wwuj drogie napakowane gadzetami BMW, i prosta niezajbeliwa honde czy tam yamahe - oczywiscie w zaleznosci od modelu. Kto chcial prosto mial prosto, kto chcial full wypas ze wszystkimi nowinkami mial co chcial za gore hajsu.
Mam wrazenie ze od 2021 Honda stwierdzila ze jednak chce byc jak BMW. Nie dziwie sie im - duzy giees sprzedaje sie na pniu niezaleznie od ceny. No i wychodzi ze juz jest jak BMW, rowniez cenowo. Kto chce to kupi - luz. Mi osobiscie po prostu szkoda legendy Afryki z plakatu z dziecinstwa, prostej i niezajebliwej. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,538
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 33 min 12 s
|
Cytat:
PS. Jakby tak jeszcze głośniki po blu-taczu z goldwinga wpasować... może w modelu 2023?
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Ciesze sie ze mam 2016 dct z wyswietlaczem ktory mozna odczytac
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
też się cieszę z mojego rocznika 2016
ten motocykl ma wszystko i nie widzę potrzeby posiadać bajerów ani większego zbiornika czy LCD akurat to ostatnie kojarzy mi się z pracą przed komputerem żartem trochę ale subiektywnie tak jest przynajmniej dla mnie.mam już 110.000km z czego 40.000 moje w 3 lata, motocykl jest taki jaki bym sobie wymyślił sam. W nowej CRF 1100L widziałbym jeszcze tylko bezdętkowe koła i LCD, który jest maksymalnie stonowany z motocyklem. Ale jest już i tak dobrze, szkoda tylko, że przez te 2 lata Honda zdążyła zepsuć już CRF. Ale widać poszli już po rozum i zaczynają prostować błędy. Jeżeli HONDA chce zaorać rynek niech przerobi obecną wersję Adventure sport na kardan pozostawiając zwykłą CRF taką jaka jest. Oj by się działo.... |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Nowy Kawasaki KLR650 '2022 | sudden | Kawasaki | 28 | 29.01.2021 13:34 |
| Nowy/stary scottoiler | podos | Wszystko dla Afryki | 38 | 11.05.2017 23:59 |