![]() |
#241 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
![]()
Babel, takie coś podoba mi się bardzo, może kiedyś wejdzie zamiast DRki.
Rolling Hobo, RTW Paul i jeszcze inni opisali jak się jeździ na KTM EXC 500 Adv. Tylko, że to jest chyba najdroższa możliwa opcja, taka fantazja wymaga dużego worka z forsą.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,378
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 4 godz 46 min 46 s
|
![]()
Tam od razu najdroższa.... te silniki ohc na wtrysku dużo znoszą. I to one "zmusiły" mnie do powrotu do ktm. Cała reszta motocykla jest dobra. No i jest do tego dużo akcesoriów.
Szanownemu Matjasu jednak odradzam. Na tym motocyklu trudno się kątempluje ![]() Na zdjęciu 4,5 bo 5 to za dużo na me skromne umiejętności.
__________________
keep it simple |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Mam przyjemność czasami się przejechać DR i 500EXC i to dwa różne Światy.. Dla Matjaska bym zalecal wybór jednak opcji przedpotopowej.. ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
![]()
Cenę za takiego KTM'a zestawiam z moją DR albo XT i innymi starymi paździerzami. Porównując do nowych sprzętów, to jest to przecież dużo droższe od nowej CRF.
Świetnie wygląda to co masz na zdjęciu Strobus, o to właśnie chodzi. Jak się jeździ i co w nim dołożyłeś czy przerobiłeś? Dlaczego odradzacie, nie da się tam zmienić zębatek żeby nie było takie wyrywne i nadawało się do szwendania?
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,378
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 4 godz 46 min 46 s
|
![]()
Lubię prostotę więc praktycznie nic nie dołożyłem.
Tu macie trochę wiedzy https://www.google.com/url?sa=t&sour...=1628605773075
__________________
keep it simple |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
![]() |
![]() Cytat:
Chcesz wydłużyć przełożenia żeby było łatwiej? Chyba słaby pomysłu. To dwa. Mimo wiary Ozis i Hamerykan że 500 czy konkurencyjne 480 to duale nie szedł bym w tym kierunku. Miałem ongiś 520 i pomimo nie doscignionej po po dziś dzień trwałości nowszych modeli nie da się tym zrobić ot tak kawałka a' 500 kmpo szoosie. To trzy. No i jest jeszcze "cztery". Sam autor wątku, o ile pamiętam, napomkną coś o przyczepce. Clou: na uj ci dual jak masz przyczepkę i pomimo kłód rzucanych pod koła chcesz jednak ambitniej pojeździć na wyjezdzie? Jest odpowiedź: żeby w około komina i na łatwiejszych rajzach nie klepac motogodzin a kilometry. To pieniądze. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 257
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 8 godz 14 min 42 s
|
![]()
Nie miałem XT ale w ttre zawias jest kiepski. Reakcja na gaz na standardowym gaźniku też. Później była xr400 i tu już o wiele lepiej.
__________________
Life is too short for traffic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,781
Motocykl: Pomarańczowy
![]() Online: 2 miesiące 15 godz 18 min 2 s
|
![]()
Hehe - ja też 4,5 - choć chciałem 500 - ale nie było nic sensownego w moim budżecie.
Wszyscy mówią że dużej różnicy nie ma - ja w łykend swoją wyciągnąłem - nie jeździłem z 1,5 miesiąca i prawie mnie zabić chciała ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,378
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 4 godz 46 min 46 s
|
![]()
Pozwolę sobie nie zgodzić się ze wszystkimi. Różnice są mało widoczne w katalogu części to fakt. Ale dobry kucharz kilkoma z pozoru blachymi zmianami wyczarowuje nowe danie. Tak jest i w tym przypadku.
Nie jestem fanbojem ktma, oj nie ![]() Ps stare dobre te 450 ie i tak jest trwalsze ![]() Zdrowia
__________________
keep it simple |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 440
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 4 godz 4 min 6 s
|
![]()
W tt600s najlzejszym 150 kg jest przód UPS kyb a tył ohlins w tt600e 165 kg (rozrusznik) przód UPS kyb z mniejszym skokiem a tył ohlins w tt600r(ttr) przód paioli a tył ohlins (kopka) a w tt600re (rozrusznik gumy w zabieraku zębatki) przód paioli tył Sachs przerabianie zawieszenia w XT na z tt-tek wymaga zmiany kół inny chamulec i napęd licznika z drugiej strony choć koła kol Matjas i tak Masz nie endurowe (blaszane i tył 17) ja może się nie znam i przebieg w ENDURO mam dopiero kilka lat zamieniłem tt600s belgarde na xr600 waga 130 kg i pojedynczy gaźnik (obecnie fcr) jedna wadę XR (przedni zawias) już usunąłem -przod UPS kyb z yzf 450 prosta robota zostało ori koło i hamulec druga wada XR-slaba elektrownia na razie mi nie przeszkadza -tylko off i po widnemu a rozrusznik -zawsze można wrzucić z NX-a. Chłodzony powietrzem silnik oprócz wad ma też zalety do szwedania jak i soft ENDURO brak chłodnic i pompy do urwania . Więc xr 600 jak i jego cięższa siostra xr650l wydaja sie godnymi polecenia. Hej
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[wycięte z exc matjasa] Ogrzewanie webasto garażu | CzarnyEZG | Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu | 28 | 15.11.2021 22:55 |
ST1100 czyli jak wkur...ić Matjasa :) | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 50 | 06.07.2017 12:09 |