|
|
|
|
#1 | |||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
![]() Mały update. Udało mi się zamontować lampę z trzymaniem tablicy. Jestem mega zadowolony z efektu i jakości tego elementu. Jest to Yamato z Bikerzbits. Gdyby ktos zamawiał graty od nich to polecam dorzucić sobie do kompletu, ale można też zamówić lampę DRC, która jest praktycznie tym samym a idzie to kupić w Polsce. Póki co DRC nie jest jeszcze opisany jako 300 ale z 250 pasuje bo to to samo. Co do Yamato - bardzo dobre wykonanie, spasowanie elementów, solidne to całkiem. Bardzo proste podłączenie - 3 przewody wlutowałem zamiast starej lampy i gra. Na jednym zdjęciu dla porównaniu z poprzednim klockiem - jest duża różnica. ![]() ![]() ![]()
Ostatnio edytowane przez Novy : 18.07.2021 o 12:12 Powód: Połączenie postów |
|||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Jeszcze zapytam po niemiecku - ta tylna lampa ma homologację?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Piotrków Tryb.
Posty: 18
Motocykl: CBF600N
Online: 6 godz 20 min 56 s
|
Podtrzymuje swoje zdanie..... to jest tylko dual
szkoda kasy na grube mody, jak wymiana całego tylego amortyzatora lub nie daj Boże całego przodu - ale to jest tylko moje zdanie. Wymiana samych sprężyn np. na Ohlinsa do dualowej jazdy wystarczy w 100% - obecnie trwają testy w Ohlinsie sprężyn do CRf300L. Natomiast z niecierpliwością będę śledził twoje mody i trzymał kciuki za wyprowadzenie mnie z"błędu"..... Powodzonka ps. jaką masz osłonę silnika ? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
. Tak, przykleiłem na taśmę, żeby zobaczyć cały efekt. Zabrakło mi wiertła do przewiercenia blachy.Nope i szczerze mówiąc nie myślałem o tym w momencie zamawiania. Gdybym wiedział, że od 250 pasuje do 300 to bym wziął DRC z certyfikatem. W Polsce to raczej mały problem, bo KTMy liście latają bez kierunków, lusterek prawie na goło i nic się nie dzieje jeśli jest ważny przegląd i ubezpieczenie. Cytat:
Z tego co wiem Ohlins robił cały tylny zawias a nie tylko sprężynę. Zobczymy co oni tam wypuszczą, ale podobno mają w planach cały przód i tył wypuścić. Ja jestem gotowy ![]() Blacha pod silnik to Yamato z Bikerzbits. Początkowo miałem oryginał od Hondy, ale ta Yamato jest szersza i lepiej chroni boki silnika. Ostatnio edytowane przez Novy : 18.07.2021 o 19:25 Powód: Poprawienie cytowania |
||
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |