![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
W Afrykach jednym z głównych problemów jest regulator napięcia.
Najprawdopodobniej to on jest przyczyną. Kup multimetr najprostszy i zobacz jakie jest napięcie ładowania. Afryka jest już w takim wieku, że trzeba samemu dłubać inaczej pójdziesz z torbami na mechaników.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 110
Motocykl: KTM EXC 250f, 2005 RFS
![]() Online: 1 dzień 6 godz 32 min 10 s
|
![]() Cytat:
Dzieki panowie, prostownik przed ladowniem pokazuje 13.9V gdy motor chodzi na wolnych, a gdy odkrece manetke to dochodzi do okolo 16V, ale nie wiem czy to wystarczy - podpialem sie normalnie do chwytakow aku. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 110
Motocykl: KTM EXC 250f, 2005 RFS
![]() Online: 1 dzień 6 godz 32 min 10 s
|
![]()
A widzisz, wiec regulator napiecia - dzieki, to wiec jak zawsze pomogliscie forumowicze, dzieki - poszperam jak regulator naprawic/wymienic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
aku , rd04 |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
akumulatory FULBAT | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 17.03.2023 20:34 |
Czy moto może psuć akumulatory? | Mhv | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 24.05.2011 22:06 |