Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.09.2009, 12:14   #1
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie

pku
Tak sobie myślę, że zrobienie zabezpieczenia to jedno, ale może warto poszukać przyczyny tych różnic w napięciu - weź inny regulator napięcia i podłącz do siebie.
Zobaczysz jak prądy.

Cytat:
Napisał pku Zobacz post
Pytam bo u mnie wychodzi mi że są jakieś straszne strzały w instalacje /przyczyna ew. spaleń/ ciekawy po prostu bylem gdzie to podłączyłeś. Zrobilem sobie coś podobnego i dopóki nie miało zabezpieczenia to jarało się raz za razem, przebijało tranzystor na wejsciu
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.09.2009, 12:25   #2
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał RAFWRO Zobacz post
pku
Tak sobie myślę, że zrobienie zabezpieczenia to jedno, ale może warto poszukać przyczyny tych różnic w napięciu - weź inny regulator napięcia i podłącz do siebie.
Zobaczysz jak prądy.
Musze podjechać pod oscyloskop i sprawa się wyjaśni,z resztą myślę że wiąże się to z całą resztą spraw -grzanie kabli i regulatora itp itd.
Tak na oko to są strzały typy kilkadziesiąt wolt na ułamki sekund,bez oscyloskopu ani dydu.
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 16:50   #3
NUROFEN
 
NUROFEN's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
NUROFEN jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
Domyślnie

mój wskaźnik

tester.jpeg

już założony w motocyklu.... w prawym rogu nad obrotomierzem i wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej.

Niestety w słoneczny dzień rozróżnienie która pali się dioda nie jest łatwe....
Opcja zamocowania podobnego pomysłu w TRIP'ie tak jak to zrobił RAFWRO wydaje się być dużo lepszym pomysłem.

Zawsze zostaje do kupienia


Ostatnio edytowane przez NUROFEN : 08.09.2009 o 17:12
NUROFEN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gdzie podłączyć woltomierz i gps Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 5 13.02.2014 21:07
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze deptul Wszystko dla Afryki 7 11.05.2010 09:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.