|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Galway / Rybnik
Posty: 147
Motocykl: Adventure Sport 1100 ES
Online: 5 dni 23 godz 39 min 22 s
|
No i mam wku.wa fest. Dostałem info że ekran nie jest dostępny w europie w tej chwili , nie ma możliwości awaryjnego ekspresowego załatwienia go, dostępny będzie od 18 czerwca. Jprdle. Stoi tam już miesiąc, postoi kolejne 6tygodni a potem jeszcze musi dotrzeć do mnie na wyspe. Wysmarowałem już maila do honda polska z pytaniem kto bedzie pokrywać utratę 3 miesięcy ubezpieczenia i inne koszty.
Ps. Moto zastępczego też bym nie dostał bo nie mają, rozumiecie to? Trzymać będą moto 3 miechy bo naprawić nie potrafią ale innego moto i tak bym nie dostał n aten czas.. Chyba to wszystko pójdzie przez prawnika. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Mój motocykl trzymali 3 miesiące w lubelskim serwisie hondy. Pracy było raptem kilka roboczogodzin. Gówno zrobili, jest gorzej niż było. Serwis mnie okłamuje i pluje w twarz. To jest farsa. Ja się nie będę za własne pieniądze wkurwiał, wziąłem rzeczoznawcę i prawnika. Szkoda mi czasu i nerwów.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
A czy moto/auto zastępcze nie można wyegzekwować z ubezpieczalni?
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |