Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.05.2021, 09:23   #11
konrad7005


Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 42
Motocykl: CRF 1000D DCT
konrad7005 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 40 min 47 s
Domyślnie

Czytając mnóstwo na temat KTM zauważyłem jedną rzecz , że to dobre motocykle do póki nie weźmie się za nie jakiś "domorosły mechanik ze szwagrem" i one potem sie pieydolą . Wlasnie idealny moto dla kobiety. Moja narzeczona jest juz nakrecona na jazde motocyklem a jednak mt 09 jest za mocny i za ciezki

Ostatnio edytowane przez konrad7005 : 08.05.2021 o 10:55 Powód: Połączenie postów
konrad7005 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.05.2021, 10:47   #12
żuk
 
żuk's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 953
Motocykl: DS & GS
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 53 min 35 s
Domyślnie

Ducati podobnie jak KTM: tak jak napisałeś - dopóki mechaniki nie robi sołtys ze szwagrem przy filmach z jutuba, motocykl będzie fruwał i robił co ma robić.
Miałem okazję testować Ducati Scramblera w wersji Icon. Walory estetyczne rzecz względna: jednym się podoba innym nie. W tej materii dla mnie scrambler bez kół na szprychach to nie scrambler. Ale co kto lubi, co się podoba i co komu potrzebne. Za to motor jaki siedzi w ramie bardzo fajnie hula. Motocykl wydaje się lekki, pozycja zachęca do ciśnięcia. Dużo fanu z jazdy tym miałem. W terenie nie latałem - nie było takiej możliwości a poza tym czy to moto w teren? Po szutrach na upartego każdy bajk poleci.

Co do KTMa: trochę boli fakt, że nic nie opiera się wszechobecnemu cięciu kosztów. Ceny nie spadają, motocykle kosztują ile kosztowały albo i więcej, a koszty cięte na potęgę. I to jakoś czułem przy pierwszym kontakcie z KTMem. Gdy Bajaj wziął się za robienie moto dla Austriaków trochę bardziej wyczuliłem się na jakość wykonania u nich. Mam wrażenie są bardziej plastikowe niż były kiedyś. No ale poza tą kwestią to nadal super sprzęty.
390 nie miałem okazji latać, za to 790, 1290 w wersjach ADV i Duke tak. Dopóki ciśniesz na mapach „Race” jest miodek Reszta nadaje się do parkowania z naczepą.
Czuwaj!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.05.2021, 11:45   #13
konrad7005


Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 42
Motocykl: CRF 1000D DCT
konrad7005 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 40 min 47 s
Domyślnie

Dzięki za odpowiedź , ale bądz co bądź co bys wybral Ducati scramblera czy KTM 390 ? pewnie KTM , ja kiedys sie tych opinii nasluchalem o KTM. Kolega kupil sobie KTM 125 , 2 lata temu i jezdzi i jest super zadowolony, dlatego wezme ale tylko z salonu albo po kims kto kupil salon Polska i ma historie serwisowania
konrad7005 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.05.2021, 19:35   #14
bigboykr
 
bigboykr's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Kraków
Posty: 657
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bigboykr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 17 godz 53 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał konrad7005 Zobacz post
Mniejszy Triumph scrambler raczej odpada bo ma stosunkowo słabą moc 55km do jednak wysokiej wagi okolo 220 kg.
Pierwsze primo - od dwóch lat ma 65 koni
Drugie primo - ma 80Nm a to momentem jedziesz a nie mocą.

Przejedź się a zdziwisz się silnikiem małego street scramblera. Mam i uważam, że jest fantastyczny.

Co do budowy swojego. Miałem propozycje zbudowania scramblera na bazie Triumpha Bonneville jeszcze gaźnikowego. Baza, przeróbki (części i robocizna) plus koszty związane z importem bazy wychodziły łącznie 30-33 tyś zł. Wolałem kupić półrocznego street scramblera od dealera z przebiegiem 800km i gwarancją.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
__________________
Wolniej ale dalej
Cierpliwości
bigboykr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.05.2021, 20:57   #15
WojtasA
 
WojtasA's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Piaseczno
Posty: 1,184
Motocykl: ATAS 1100 DCT
WojtasA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 10 godz 51 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bigboykr Zobacz post
Wolałem kupić półrocznego street scramblera od dealera z przebiegiem 800km i gwarancją.
Też myślę o jakimś lekkim scramblerze - powiedz ten Twój street scrambler nie grzeje bardzo mocno wydechem człowieka ?
WojtasA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.05.2021, 16:49   #16
żuk
 
żuk's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 953
Motocykl: DS & GS
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 53 min 35 s
Domyślnie zamiana yamaha mt 09 na scramblera

Cytat:
Napisał konrad7005 Zobacz post
Dzięki za odpowiedź , ale bądz co bądź co bys wybral Ducati scramblera czy KTM 390 ? pewnie KTM , ja kiedys sie tych opinii nasluchalem o KTM. Kolega kupil sobie KTM 125 , 2 lata temu i jezdzi i jest super zadowolony, dlatego wezme ale tylko z salonu albo po kims kto kupil salon Polska i ma historie serwisowania
Ciężko porównywać te motocykle, bo to dwa różne segmenty, to raz. Dwa, że nie miałem okazji jeździć 390 więc co bym nie powiedział, łatwo to podważyć.
Bazując jedynie na info posiadanych z drugiej ręki oraz po osobistych doświadczeniach ze Scramblerem Ducati, chcąc nie chcąc, wziąłbym Ducati. Dlaczego?
Ze względu na silnik oraz jakoś wykonania właśnie.
390 w mojej ocenie to moto na 1-2 sezony po czym pójdzie pod młotek. Szybko bym się nim znudził, mam wrażenie. Ducati miałoby szanse na dłużej zagrzać miejsce.

Biorąc jednak pod uwagę do czego poszukujesz motocykla... nie brałbym ani tego ani tego. Poszukałbym raczej jakiegoś 530 albo może grubiej nawet, 701. Szutry, lasy, piachy. Wszystko pójdzie.
Scramblery to dla mnie motocykle do ładnego wyglądania. Czego by producent nie powiedział, a prasa na jego zlecenie nie powieliła, to moje zdanie. Rninty, Scramblery od Ducati czy Triumpha są fajnie narysowane, szpikowane zawiasem i fajnymi silnikami, ale jakoś nie widać 1200 XC, czy wspomnianego BMW po lasach czy krzaczorach. Pod Coffeeheaven już prędzej. Nawiasem mówiąc 1200 super jeździ ale po jeździe nim stwierdziłem, że to klocek. Super motocykl... ale klocek.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zamiana koła w XL 700 V Pils Inne - dyskusja ogólna 5 27.12.2016 19:58
Zamiana smigacz Inne tematy 4 10.09.2013 19:03
zamiana bmw gs 850 na AT rafał k Inne tematy 52 17.11.2011 00:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.