![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Hejka
Pacjent RD04 Jesienią jeździła bez problemu. Kilka dni temu próby odpalania wykazały że pompa nie pompuje. Rozebrałem okazało się że styki (już kiedyś czyszczone) wyglądają bardzo źle. Miałem zestaw naprawczy wiec wymieniłem cały mechanizm styków skręciłem zlutowałem i pupa pompa nadal nie startuje. Jestem trochę średnim elektrykiem. Ale piny we wtyczce są ok. Bezpieczniki wszystkie są ok co jeszcze mogę sprawdzić (i gdzie się to znajduje) co mogło by wpływać na unieruchomienie pompy ?
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Zestaw naprawczy TourMax
![]() Rozbierz pompe jeszcze raz i posprawdzaj czy dobrze podłaczyłeś...podłacz tez pompę "na krótko" zanim zamontujesz w moto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Zestaw naprawczy nie wiem. Pudełeczko było bez jakiegokolwiek nadruku a woziłem to ze sobą już chyba z 4 lata.
Zakładam że nie tourmax. Na krótko czyli kabelek z każdego bieguna akumulatora do wtyczki pompy? Jeśli tak to mogę coś tutaj pomylić na odwrót spiąć czy też spalić (pytam bo serio nie wiem)?
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Poka fotę albo jakie masz kolory kabli
![]() Standardowo zielony to "minus" a czarno-żółty to "plus" ale widziałem tez wersję, że "plus" był czarno-niebieski |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Jest zielony i czarny z chyba niebieskim albo chyba zielonym ciężko powiedzieć.
Sprawdzę na krótko czy pompa ruszy. Zgaduje że jeśli ruszy to problem jest gdzieś po drodze stacyjka/starter a wtyczka z kabelkiem. A jeśli pompa nie ruszy na krótko to zgaduje iż wyzionęła ona już ducha. Poskładałem wszystko identycznie jak było i sprawdziłem to kilka razy tutaj raczej mam pewność. edit pompa na krótko ruszyła i pracuje. Po wpięciu we wtyczkę przekręceniu kluczyka i wciśnięciu startera zero reakcji Gdzie coś mogło paść ?
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |