|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 605
Motocykl: ATAS DCT 2018
Online: 2 miesiące 5 dni 17 godz 12 min 56 s
|
Novy co do kolanek to jeśli nie są obite kamieniami spod przedniego koła (załóżmy, że moto użytkowane wyłącznie po asfalcie to preparat, taki jak autosol anti blau bez problemu usunie przebarwienia.
Co do aluminiowej płyty - wystarczy, że ktoś używał do mycia agresywnej chemii na myjni i wystarczy. Aluminium ostro dostaje po dupie. |
|
|
|
|
#2 | ||
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Cytat:
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
||
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
A kolanka ewidentnie czyszczone/polerowane. W obu powyższych nie widzę jednak niczego złego. Jest to standard wśród firm, zawodowo zajmujących się sprzedażą motocykli używanych. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| X-ADV czy Africa Twin?? | ArkadiuszQ | CRF 1000 L | 23 | 04.12.2019 22:29 |