![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
zanim zmontuję kolejne trpiy, pokusiłem się o sprawdzenie zakresu przedstawionego przez producenta voltomierzy z faktycznymi wskazaniami ładowania po zamontowaniu do moto.
Producent tak określa zakresy napięcia w zależności od ilości świecących diód: opis producenta.JPG Pomiaru cyfrowym voltomierzem dokonywałem przy klemach akumulatora. Voltomierz w tripie podłączony jest dalej, (robi różnicę około 0,2V). Najlepsze pomiary daje podłączenie voltomierza tuż za stacyjką (RD 07 -cieńszy czerwony przewód). Dokonałem kilku pomiarów: 0) dla jasności - pierwsza czerwona dioda świeci zawsze, bo sygnalizuje spadek poniżej 12V, poniżej nie piszę tego za każdym razem. 1) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,06 V - 1 dioda zielona jeszcze świeci 2) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,05 V - świeci tylko ostrzegawcza niedoładowania - czerwona, (w niektórych zestawach żółta) 3) silnik pracuje, bez świateł, wolne obroty - 14,53 V - świecą wszystkie zielone diody 4) silnik pracuje, światła postojowe wolne obroty -14,34 V, świecą wszystkie ziel diody 5) silnik pracuje, światła postojowe, wysokie obroty - 14,16, świecą wszystkie zielone diody 6) silnik pracuje światła krótkie, wolne obroty - 13,37V - świecą 2 zielone diody 7) silnik pracuje, światła któtkie, wysokie obroty - 13,92V, świecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielone lekko. 8) silnik pracuje, światła długie, wolne obroty - 13,42 V świecą dwie zielone diody. 9) silnike pracuje, światła długie, wysokie obroty - 13,9V, śviecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielona lekko. W kolejnej odpowiedzi zdjęcia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |