Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.03.2021, 08:54   #1
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,310
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 2 tygodni 6 dni 10 godz 15 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
100% racji z 1100.
Miałem taki przypadek, świeżo po zakupie: jedziemy z kumplem stromym szutrem, kontrola trakcji wyłączona, ale o tym wheelie nie pomyślałem. Motocykl jakby tracił moc, bardzo płynnie i miękko, aż się zatrzymał na środku stromego podjazdu. Masakra.
NAT 1000L, jak wtrącała się kontrola trakcji to robiła to przez odcięcia zapłonu i było czuć wyraźne szarpnięcia. To nawet lepiej było dla utrzymania trakcji.
W 1100 jest to tak płynne, jak w motorynce gdy kończyło się paliwo, albo dysza zatkana była. Im bardziej odkręcisz manetkę tym bardziej zamula - bardzo miękko.

Skończyło się tym, że kumpel na GS-ie wjechał bez problemu na górę, a ja musiałem się poddać (bo nie przeczytałem instrukcji &#128512.
Sorki ale w terenie jedynym sensownym rozwiązaniem jest wyłączenie całej elektroniki. Wszystkie te kagańce nie tylko nie pomagają w offie a jedynie utrudniają życie kierownikowi powodując niepotrzebne ryzyka jak sam opisałeś.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.03.2021, 10:45   #2
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,516
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 19 godz 26 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Sorki ale w terenie jedynym sensownym rozwiązaniem jest wyłączenie całej elektroniki. Wszystkie te kagańce nie tylko nie pomagają w offie a jedynie utrudniają życie kierownikowi powodując niepotrzebne ryzyka jak sam opisałeś.
Emek, masz po części rację. Nie wiem jak jest w NAT ale czuję, że jest podobnie jak tutaj i trzeba wybrać odpowiedni tryb:

https://790adventure.net/models/riding-modes-explained/

Mamy załatwiony temat kagańca na unoszenie przedniego koła itd.
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.03.2021, 11:26   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,828
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 7 godz 56 min 55 s
Domyślnie

Żebyście wiedzieli co pod kaskiem mówiłem jak na Vstromie na szutrowej drodze chciałem się wyrobić w zakręcie przyblokowaniem tradycyjnym tyłu. Zakręt pokonywałem tak na xt600z i Trampkiem setki razy przy ok 60kmh.

Tyle że zapomniałem kompletnie że ów DL ma ABS. Nie wyłączalny ABS

Finalnie udało się nie położyć ale i bynajmniej w zakrecie się nie zmieściłem

Trakcja, antiwhellie to już dla mnie wogole kosmos. Zgadzam się z Emkiem.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
wheelie , wheelie crf , wheelie nat


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
AT zgasła podczas jazdy. ziutek2002 Układ elektryczny i zapłonowy 17 04.09.2023 20:06
gasnie podczas jazdy temek Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 08.06.2011 17:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.