|
|
#1641 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 540
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
A u mnie w podciśnieniowym zawsze kłopot po myciu moto...nie mam pojęcia dlaczego.
Tak to działa normalnie, zadowolony jestem. Tylko ta regulacja po myciu...
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
|
|
|
|
|
#1642 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Kraków i okolice.
Posty: 29
Motocykl: CRF1100 ATAS
Online: 2 dni 22 godz 31 min 11 s
|
Cytat:
Teraz mam eSystem gdzie pojedynczą dawką oleju steruje nie zawór tylko pompa. Jeden impuls jedna kropla, bez względu na temperaturę czyli aktualną lepkość oleju. Sterownik umożliwia łatwą zmianę intensywności smarowania poprzez regulację ilości impulsów pompy w czasie. Z tego co czytałem podobne możliwości daje sterownik lubrixa. W prawdzie zarządza on elektrozaworem, ma jednak wbudowany czujnik temperatury umożliwiający kompensatę dawki oleju zależnie od aktualnej lepkości. Czy działa to sprawnie ?. Wybrałem bardziej precyzyjny system z pompką, niestety za cenę x3.
|
|
|
|
|
|
|
#1643 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
|
|
|
|
|
|
#1644 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Pytanie mam - jaki jest w NAT oryginalny akumulator?
Czym powinienem ładować? IMG_20210305_195309.jpg
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#1646 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Czyli normalny kwasiak?
Moja jest z 2017
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#1647 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
|
|
|
|
|
|
#1648 |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,522
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 53 min 15 s
|
jesli to agm to niby Kwaśniak ale wymaga większego napięcia, a jesli lifepo4 to mnieszego. stawiam ze to ten
![]() jesli agm to zerknij w temat o ładowaniu i tam masz info co i jak ładować i 14,9V i 1,1A plus potem możesz wysycić na 15,6V |
|
|
|
|
|
#1649 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Dzięki
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |