|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Odgrzewam kotleta. Dlaczego nie kupić dl w wersji XT? Możliwości off Road się zwiększyły? TET przejedzie? Pytam bo cena swierzakow dobra, podobna do t7. Jednak t7 nie przekonuje mnie, nowa moda projektowania motocykli bez bagażników, a potem jakaś wydumka z rur.
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Miałęm do czynienia z najnowszym - tym po 2017. Trochę się różni, jest jakby...mniejszy. Ma mniej plastików, owiewek. Tył własnie taki bardziej po nowemu mniej tam stelaża pod centralny, ale z drugiej strony wydech dołem, węższa zabudowa z kuframi. Ja na DL jeździłem po szutrach, i np. po kamienistej drodze do na parking w Bukowcu w bieszczadach - da się, ale ten sprzęt lepiej czuje się choćby na najgorszym ale jednak asfalcie. Potrzeba dobrej osłony pod silnik bo filtr oleju to łowca kamyków. Co do silnika, całokształtu - to nadal tak samo świetna maszyna jaka była, choćby mówiono że nuta, lipa, badziewie. Wali mnie że taniej wykonana, ale jest trwała i ma świetny silnik jak dla mnie. Zasada jest taka w DL650 że im nowszy tym lżejszy w prowadzeniu, mniejszy gabarytowo i poręczniejszy. Przy czym mi np. najbardziej podchodziła zawsze wersja najstarsza np. więc trzeba się przysiąść i zrobić minimum 30km. Jak będę miał możliwość, to na 95% wrócę do V-Stroma. Pozdrawiam zimny ps. koniecznie przejedź się po złej drodze DLem. Możliwe że nie zaakceptujesz zawieszenia bo jest raczej budżetowe - bardzo dobre do zwykłej jazdy ale na dziurach to nie tak jak w AT czy TA.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Wersja XT czyli ta na szprychach ma taką samą zawiechę?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Tak, jest taka sama. Koła to w sumie wygląd i marketing.
Ogólnie do 2016 przednia zawiecha ma regulację napięcia wstępnego. Od 2017, ten najnowszy wypust już nie ma, księgowi zabrali ![]() Cytat:
Na ten syf jest sposób. Jeździć po czarnym, nie jeździć w deszczu ![]() Ogólnie mimo tej wady, pewnie kupiłbym z takimi kołami bo są ładne. Ale tak poważniej, w DLu - odlewane są OK. Są mocne, trwałe, a motocykl przecież i tak tylko ew. udaje ADV. Idealny commutero-turystyk do wszystkiego dopóki jest najgorszy choćby ale jednak asfalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
Rocznikiem 2014 w weekend zrobilem ~1200km asfaltowo. Gdybym wtedy tydzien pozniej nie wsiadl na R12GS to kupiłbym. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
JarekO, miałem na myśli że to nie jest naturalne środowisko tego sprzętu. Jest niski, ma mały prześwit stąd płyta solidna pod silnikiem to konieczność. Jak pojechałem do lasu DLem to najbardziej co chwila centralka haczyłem. ale DA SIĘ:
https://youtu.be/MVDon13fUD0 https://youtu.be/RCRaY-r3K00 tylko dla mniej jest przy tym znacznie mniej frajdy niż np na Trampku. O to mi chodziło. Ogólnie gdybym miał DLa nadal - odpuściłbym teren w zamian za świetna jazdę po czarnym. Aa, DL650 po 2012 ma jakoś że 2 cm prześwitu więcej i jest trochę wyższy w siodle. To tak w kontekście różnic między wypustami. Pozdrawiam Marcin Ps. Często jest tak że ktoś nie wie że się nie da tym czy tamtym jeździć w terenie i np właśnie to robi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? | bigos | Przygotowania do wyjazdów | 41 | 10.04.2010 14:50 |