|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,260
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 19 min 31 s
|
![]()
Ale 1290 łagodniej oddaje chyba niż 990, przynajmniej do tych 7-8 tys
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Czy ja wiem, nie tyle lagodnie co mniej ''zero jedynkowo'' Mialem okazje kiedys zejsc z 1190 wsiasc na 990 , przejechac paenascie km i wrocic na 1190. Przy odkrecaniu 990 jechalo, ot tak po prostu. Jak juz wczesniej Tommi wspomnial wysztko jest kwestia perspektywy.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |