|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Trzeba sie po prostu przejechac. Kolega przesiadl sie z xj900d na r1100rt i nie zaakceptowal pracy silnika i skrzyni. Skonczyl na ST. Drugi szukal Transalpa - skonczyl na R1150RT
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Ja szukałem trampka z skończyłem na Afryce
. Wracając do tematu ST1100. Ciężka ale lata zaje fajnie . Przy 100 to możesz cygara palić za szybą i nawet dym za bardzo nie będzie uciekał . Przelotowa 140-150 bajka . Przy zakręcaniu przy małej prędkości jak słoniem. Koniecznie sprawdzaj czy silnik zdrowy. Matias pisał o problemie z puszczającym chłodzenie na silnik. Miałem z tym właśnie problem. Płyn zalewał silnik i dymiło jak z parowozu. Temat ogarnąłem później było ok. Przy jeździe w deszczu moczyło mi jedynie buty.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Michał
![]() |
Dzięki chłopaki. Sprawa do przemyślenia.
Coś czuję że się sezon zacznie i będzie brakować czasu na jazdę..BMWe - na pewno nie..nie po moich przygodach z 1100 GS. |
|
|
|