Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.02.2021, 17:18   #11
Akkarin


Zarejestrowany: Jan 2021
Posty: 1
Motocykl: CRF 1100 AT AS ES DCT
Akkarin jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 27 min 47 s
Domyślnie

Witam. Też dorzucę swoje 3 grosze w tym temacie. Pożyczyłem kamerę inspekcyjną i oglądnąłem bak mojej Hanki - CRF 1100 AT AS odebrana w kwietniu 2020 roku - najechane 9tys km. I niestety widoczny syf i sypiący się tlenek cynku ze spawów. Zgłosiłem w autoryzowanym serwisie problem i uzgodniam termin odbioru moto do naprawy. Oczywiście napiszę solidne pismo reklamacyjne ze zdjęciami zarówno do autoryzowanego serwisu jak i importera. Zobaczymy jak podejdą do sprawy i jaki zaproponują zakres naprawy. Moim zdaniem płukanie zbiornika to jakaś parodia - robienie sobie po prostu JAJ z nabywców motocykla za 80 dych. Nie widzę problemów z oddaniem w razie czego sprawy do prawnika, dla biegłego sądowego sprawa prosta, ewidentna. A to że trzeba się będzie być może kopać dłuższy czas... trudno.

Link do fotki z "badania"
https://1drv.ms/u/s!AgaMXCc4ZBV9g_U6...hQyXw?e=fFxGZp
Akkarin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.