|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
trochę temat odkopię.
Mam pytanie odnośnie GS 650 Jaką one wykazują wrażliwość na gorszej jakości paliwo. Jak się kupi w jakiejś dziurze w d***e to wtryski nie ześwirują? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
w 650 gs- nie zeświruje
1200 gs /800 gs mogą przejść w tryb awaryjny Była jednak relacja z wyjazdu 1200 gs do Mongolii i wrócił. Silnik tylko dzwonił jak gwoździe w pustym wiadrze ![]() W 650 Gs oczywiście musisz zmienić wydech z katalizatorem na bez katalizatora W tym modelu bardzo proste zadanie. Czujnik jest tylko jeden w kolanku ,ktory zostaje i jeden w airboxie powietrza ,który też zostaje. Jadąc na całkowite zadupie wziąłbym filtr paliwa. Ten w małym gieesie jest podwójnie specjalny a cena jest poczwórna. Koszt około 360zł. Oprócz filtrowania paliwa podtrzymuje nadcisnienie w ukłacie paliwowym( ma wbudowany zaworek ciśnieniowy) niezbędne do działania pompy wtryskowej Jakby się zapchał nie można zastąpić innym zwykłym filtrem Snajduje się pod imitacją niby zbiornika a blisko siodła .
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.08.2009 o 17:15 |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Cytat:
Ale chciałem zapytać, czemu koniecznie trzeba zmienić wydech na bezkatalizatorowy? Ja tego nie zrobiłem i wielu kateemiarzy też nie. A jeździmy za czarna dupę. Jakaś specjalność w GS w tym względzie?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|