![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
wlasnie chaiłbym sie dowiedziec, bo to nie zadna przejscowka tylko inny model produkowany do samego konca.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
czyli od 1996 ma to każda AT tak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Nie kazda, być moze wersja szwajcarska jej nie ma fabrycznie. Ale tez Szwajcarki nie nazwal bym RD07a gdzyz jest po prostu zubożoną siódemką (zawiecha)w nowym malowaniu. (po 96r.) Odebrano jej wszystko co miala dobre 07 i zabrano wszytko co ma dobre 07a
![]() Jest jeszcze wersja austriacka - 96r - taka sama jak szwajcarska. Ją by mozna nazwać przejsciówką bo o pozniejszych nie slyszalem.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
W kwestii białej bańki to coś mi sie zdaje (tak z położenia) że to rezonator w układzie zasysania powietrza. ogólnie chodzi o to żeby powietrze miało odpowiednio "płynny" przepływ bez względu na to ze silnika raz je chce a raz nie /otwarcia zaworów/. Co wiecej jak dobrze policzone to może dawać efekt lekkiego doładowania. Ogolnie jest potrzebne, tak samo jak firmowo policzony tłumik - to rezonator na wydechu.
Ogolnie jest tak ze jak ktos majstrował z tłumikiem (znaczy sie ze był mądrzejszy od małej japońskiej główki.) to brak białej bańki też go nie zmartwi ![]() A że bez bański strzela i prycha to tylko świadczy że dobrze policzona. Ostatnio edytowane przez paku : 25.08.2009 o 14:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanko o budowę skrzyni BMW | Mecia | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 29.01.2012 19:18 |
POMOCY!!! stuki ze skrzyni biegów!!! | SzymonBBI | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 22.09.2008 08:08 |