|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Wawa
Posty: 167
Motocykl: Africa AS 1100DCT
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 7 min 32 s
|
A myslicie ze te tlenki po wyczyszczeniu i wyplukaniu zbiornika nie zaczna sie znowu wytrącać
ja mam przeieg teraz 2km i na serwis nie zrobie wiecej jak 20km. Czy koniecznym bedzie grzebac w pompie przy tak małym przelocie?
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
Wymienić zbiornik na wolny od wad. To wydaje się być najlepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku, ale nie przewidziane przez producenta.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wylizał się
![]() |
Ciekawe, czy po wyczyszczeniu zbiornika i zastosowaniu takiej terapii, jak na foto temat zniknie na ładnych parę lat.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
można też zlecić profesjonalne czyszczenie z pełną diagnostyką.
https://www.wtryskiwacze-benzynowe.pl/ z tymi środkami dolewanymi do baku może być efekt odwrotny od zamierzonego, najlepiej wszystko wyczyścić oddzielnie i zmontować razem gdy jest idealnie czyste tj. zbiornik, pompa, magistrala i wtryskiwacze wymieniając przy tym "filtry". Serwisówka CRF1100 nie przewiduje wogule możliwości zatkania wtryskiwaczy co najwyżej filtra w zbiorniku co by mogło oznaczać iż musi on wyłapać wszystko co nie przejdzie przez dysze wtryskiwacza a tym samym zabezpieczać go przed uszkodzeniem i zatkaniem. Oczywiście to wszystko w teorii a przypadek z forum pokazuje, że tak jednak nie jest. Takie są obecnie filtry, nawet się nie przewiduje ich wymiany w ramach obsługi.. producent myśli, że skoro są takie surowe normy przy filtracji tankowanej benzyny to po co się wysilać ze skuteczną filtracją w motocyklu. Tylko nikt nie przewidział, że ten "pistolet" na stacji paliw to czasem zakurzy się z sąsiedniego pola albo, poprzednik tankując obtarł go o usyfione już piachem oklice swojego wlewu paliwa a później my lejemy prosto do zbiornika wraz z niewielką ilością syfu. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Zagłębie
Posty: 18
Motocykl: CRF1100 dct
Online: 16 godz 24 min 51 s
|
Heyo.
Dawno nie zaglądałem na forum. A tu takie newsy. Powiem Wam że mój motocykl zrobił 160km i już nie odpalił. W serwisie powiedzieli mi że pompa była źle złożona. Być może to problem o którym piszecie ![]() ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Bezrzecze
Posty: 138
Motocykl: CRF 1100 DCT
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 36 s
|
A pytanie w innym kierunku - czy jeśli sprzedawca wiedział, że sprzedaje wadliwy motocykl to czy można by wygrać sprawę o odszkodowanie?
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Cytat:
![]() Ogolnie sprawa slaba... martwi cisza ze strony Honda Polska. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |