|  | 
|  03.01.2021, 09:05 | #1 | 
|  |   
			
			Ja nie wiem co goscie za tekture tam wsadzili. Przeciez na glowice do TA idzie stalowa wytloczka jak na foto a tam jest jakis papier :O chyba ze zle widze na fotkach. znam ta ekipe bo sam sie raz dalem nabrac na ich ogloszenie - wrocilem z niczym. Zrzuc obie glowice zmierz profesjonalnie ich wysokosc i porownaj. Jak bedzie taka sama to na oryginalnych uszczelkach zloz. Pod spod miedzy karter a cylinder tez daj ori i ma byc rowno na obu. Jak masz glowice zdjete to szarpnij sie odrazu na regeneracje i uszczelniacze - koniecznie oryginalne. 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 03.01.2021 o 11:03 | 
|   |   | 
|  05.01.2021, 01:56 | #2 | 
|  Zarejestrowany: May 2016 Miasto: Orzesze 
					Posty: 37
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 10 godz 31 min 28 s |   
			
			Temat na razie muszę odłożyć na parę dni - w ramach "naprawiania" barku dostałem jakiś zastrzyk i mam go nie używać za mocno przez przeszło tydzień, Przednia głowica wygląda podobnie ... Udało się partyzanckim sposobem zmierzyć suwmiarką wysokość z boku przy łańcuszku (zdjęcie poniżej - czerwona kreska to poziomica, niebeskie kółko - miejsce gdzie prostopadle mierzyłem suwmiarką) https://drive.google.com/file/d/1p1T...ew?usp=sharing Różnica 0.1 mm (86.64 vs 86.75) - nie pamiętam niestety która głowica była niższa. Pomiar muszę powórzyć, Pewnie trzeba byłoby zainwesować w czujnik zegarowy na statywie żeby sensownie to zmierzyć - albo wysłać do pomiaru, Czy taka różnica może być powodem różnicy w rozrządzie ? - nie wydaje mi się, raczej stawiałbym na uszczelniacz. Wyczyściłem starą uszczelkę z tego gluta i w wolnej chwili (po podreparowaniu barku) poskładam i lekko dokręce żeby sprawdzić czy jest różnica. Nie wiem czy zainwestuje w oryginalną uszczelkę głowicy - zależy od różnicy w cenie, Czy oryginalna uszczelka może mieć inną grubość niż zamiennik z Athena ? Jeszcze jedna ważna kwestia - czy wał może mieć luz wzdłuż osi ? ... 1mm - taka moja obserwacja, bo dalej szukam z czego wynika różnica w wychyleniu klina rozrządu I druga - czy znaki na zębatce mają w 100% pokrywać się z rantem głowicy ? ... na przednim cylindrze tak nie jest, na tylnim tak ... w 600'tce też była różnica (oba garnki), Co do TMMoto - polecam ... uważać i unikać, Nawet jeżeli to nie gościu pokleił (nalot na dole cylindra już był) to na pewno wiedział co jest z silnikiem, zresztą 600'tka po która przyjechałęm też była "igła" a różnica sprężania i luz na wałku, Ciężko jest znaleźć dobre części do tych naszych wysłużónych Afrykańskich i Trampkowych pojazdów - ale z handlarzem to tym bardziej ryzyko - lepiej poszukać po znajomych, na forum ... podejmować decyzje bez ciśńienia i na gorąco. Dlatego - tym bardziej, kto ma fundusze to chyba bardziej opłaca kupić nowy motocykl (na przykład CRF 1000/1100 lub jakikolwiek inny) - a jeżeli nie to zrobić pełny serwis silnika, Pozdrawiam, Mariusz Ostatnio edytowane przez Novy : 05.01.2021 o 02:16 Powód: Połączenie postów | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 11:06 |