|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s
|
Cytat:
Lipa. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 32 min 40 s
|
Niekoniecznie całkiem lipa, bo w CRF250L problemem nie jest moc (jeśli ktoś się nie spodziewa Kata 690 w cenie i kolorach małej CRF-ki) tylko moment obrotowy, a ten się zwiększa o 4 Nm czyli o prawie 18%. Różnica powinna być zauważalna, a być może też prosta zmiana mapy zapłonu pozwoli uzyskać "azjatycką" moc czyli gdzieś ok. 30KM.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Ale widzieliście już coś konkretnego w kwestii Europy? Czy wciąż tylko te materiały z Tajlandii?
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |