Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.09.2020, 14:05   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,205
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 19 min 27 s
Domyślnie

Ja nieomal się skusiłem na małą CRFę i gdybym miał na to siano OT TAK to chętnie zastąpiłbym wiatrem chłodzoną DR350 właśnie CRF.
Ale jak mowa o sianie to nie da się tych motocykli porównać i pewnie dlatego mam DR...

Miałem to równo na 24h, zrobiłem w tym czasie jakieś 450km głównie offem.
Nie uważam aby miała chujowy zawias, była kondonem itd. Mało pali, wszędzie wjeżdża, bardzo wygodnie dla moich 185cm na stojaka i siedząc.
JEDYNE do czego mogłem się przyczepić /bo już coś tam jeżdżę/ to jednak brakowało tego 'pstryknięcia' z gazu żeby po prostu nadrzucić tył w winklu. Tego nie ma podobnie jak nie ma żadnego spontanu na odkręcenie manetki. Ona po prostu jedzie.

Piszą, że zmiana zębatki ale moto na /chyba/ fabrycznym przełożeniu z ASO jechało 90-100 i miało jakieś 8krpm jeśli dobrze pamiętam. Jak dla mnie niższe przełożenie to byłaby masakra na czarnym.

Bardzo neutralnie działający ABS. Tył można wyłączyć.
W terenie +10% czarnego paliła 3l.

Można kupić za 15k używkę.

Chętnie /z większym baniakiem/ wybrałbym się taką CRF na TETa...

m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2020, 14:42   #2
sudden
 
sudden's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 11 godz 41 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
(...)
Piszą, że zmiana zębatki ale moto na /chyba/ fabrycznym przełożeniu z ASO jechało 90-100 i miało jakieś 8krpm jeśli dobrze pamiętam. (...)
No nie pamiętasz dobrze
Na fabrycznym przełożeniu 14/40 ma 100km/h (GPS) przy ok. 6.400 obr.
Na moim ulubionym 13/42 ma tą samą setkę przy 7200 obr/min.
Czerwone pole zaczyna się na 10.500 obr/min
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2020, 16:18   #3
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,205
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 19 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sudden Zobacz post
No nie pamiętasz dobrze

Na moim ulubionym 13/42 ma tą samą setkę przy 7200 obr/min.
Pamiętam, że kiedyś miałem dobrą pamięć

Motormaniak pisze o dualu. Znowu ktoś. Widać jak odjechało wszystko od takich sprzętów. A mała CRF właśnie taka jest.

Ciekawe, że w DR też mam ulubione koło domu 13/42. Dalej mam 14/42.
Sweetspot dla DR350 to 4500-5500 - silnik się wygładza i idzie pięknie ale stówy nichujenia wtedy nie ma nawet na 14/42 - 85/90 jakieś.

Nie powiem... kusi mnie jak cholera kupić jakieś CRF250 i zasadzić tam silnik od CB500X - to byłaby zmota o jaką wszystkim nam chodzi.
Na YT widziałem parę sztuk - robiłbym trochę inaczej ale fakt jest to moto jakiego nie ma na rynku. Problem, że nie ma tanich 7-8k CRFek - jeszcze.
Widać jak honda ma takie nisze w d.

m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CB500x 2019 Louis Honda - inna niż AT & NAT 450 14.06.2024 08:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.