![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ja nieomal się skusiłem na małą CRFę i gdybym miał na to siano OT TAK to chętnie zastąpiłbym wiatrem chłodzoną DR350 właśnie CRF.
Ale jak mowa o sianie to nie da się tych motocykli porównać i pewnie dlatego mam DR... Miałem to równo na 24h, zrobiłem w tym czasie jakieś 450km głównie offem. Nie uważam aby miała chujowy zawias, była kondonem itd. Mało pali, wszędzie wjeżdża, bardzo wygodnie dla moich 185cm na stojaka i siedząc. JEDYNE do czego mogłem się przyczepić /bo już coś tam jeżdżę/ to jednak brakowało tego 'pstryknięcia' z gazu żeby po prostu nadrzucić tył w winklu. Tego nie ma podobnie jak nie ma żadnego spontanu na odkręcenie manetki. Ona po prostu jedzie. Piszą, że zmiana zębatki ale moto na /chyba/ fabrycznym przełożeniu z ASO jechało 90-100 i miało jakieś 8krpm jeśli dobrze pamiętam. Jak dla mnie niższe przełożenie to byłaby masakra na czarnym. Bardzo neutralnie działający ABS. Tył można wyłączyć. W terenie +10% czarnego paliła 3l. Można kupić za 15k używkę. Chętnie /z większym baniakiem/ wybrałbym się taką CRF na TETa... m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 11 godz 41 min 25 s
|
![]() Cytat:
![]() Na fabrycznym przełożeniu 14/40 ma 100km/h (GPS) przy ok. 6.400 obr. Na moim ulubionym 13/42 ma tą samą setkę przy 7200 obr/min. Czerwone pole zaczyna się na 10.500 obr/min |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Motormaniak pisze o dualu. Znowu ktoś. Widać jak odjechało wszystko od takich sprzętów. A mała CRF właśnie taka jest. Ciekawe, że w DR też mam ulubione koło domu 13/42. Dalej mam 14/42. Sweetspot dla DR350 to 4500-5500 - silnik się wygładza i idzie pięknie ale stówy nichujenia wtedy nie ma nawet na 14/42 - 85/90 jakieś. Nie powiem... kusi mnie jak cholera kupić jakieś CRF250 i zasadzić tam silnik od CB500X - to byłaby zmota o jaką wszystkim nam chodzi. Na YT widziałem parę sztuk - robiłbym trochę inaczej ale fakt jest to moto jakiego nie ma na rynku. Problem, że nie ma tanich 7-8k CRFek - jeszcze. Widać jak honda ma takie nisze w d. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda CB500x 2019 | Louis | Honda - inna niż AT & NAT | 450 | 14.06.2024 08:17 |