| 
			
			 | 
		#691 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój i Felixowy czyli Xy dwa 😀 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#692 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też mało porysowane 
		
		
		
		
		
		
		
	  a z przewodem masz racje - podziękował, chyba jak koła przekładałem i bawiłem się zaciskiem coś pokitrałem, jutro poprawię. Zazdroszczę a dokładnie to moja dupa zazdrości kanap !! Zet obiecał moim "dupskiem" zająć się wczesna zimą. Loncin rządzi , mnie jeszcze neutral wskakuje ale wcześniej  czy później też tak skończę.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#693 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wasze to takie "wysokomleczne", niestety ten bak to dość ciężki temat ale dalej próbuje choć Chiński Rotopax też daje radę. Gdyby ktoś potrzebował to mam do oddania dwie płyty pod worek/kufer takie jak na moich zdjęciach - projekt własny. Jak ktoś ma takie jak moje stelaże /chyba HepkoBecker/ to dodam "zestaw" montażowy a jak nie to trzeba sobie coś pokombinować. Wada to waga bo u kumpla wycinają tylko z blachy stalowej więc chyba z "czwórki" poszło i pokazuje prawie kilo ale za to można na tym moto powiesić. Cena - duża flaszka lub równowartość + koszt wysyłki ewentualnie zamiana na jakiś inny atrakcyjny gadżet typu osłona silnika /nie chce mi się jej rzeźbić a może komuś zalega  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 /.
		Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 25.09.2020 o 18:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#694 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Te "wysokomleczne" zbiorniki  
		
		
		
		
		
		
		
	  często zdejmujemy i wracamy do oryginału ponieważ w terenie dużo lepiej się jeździ i tam gdzie blisko do cywilizacji to wystarcza oryginalny zbiornik.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#695 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Paweł, jak zrobiles mocowanie uchwytu do "rotopaxa" (ale nowotwór językowy mi wyszedł 
		
		
		
		
		
		
			 ) do stelaża bocznego? Rozwiązanie demontowalne?  Mam stelaze hepco do kufrów Gobi, Twoje chyba są takie same.Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#696 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ty a ta dolna lampa to akurat przez błotnik świeci?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#697 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Świeci bardzo dobrze  
		
		
		
		
		
		
		
	  i nie oświetla błotnika   Jak 100 kg zasiądze na siedzeniu to przód ssię trochę ugina  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#698 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Akurat kufry były Hepco Alu Standard /sprzedałem bo i po uja takie coś w dualu  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 / ale stelaż na 100% ten sam. Tu masz fotę - element wspawałem "na lico" w stelaż bo uznałem, że to najsolidniejsze i najprostsze rozwiązanie.![]() Ps. Koła supermoto też już u nowego właściciela więc moto wyszło relatywnie po taniości  , choć gadżety pewnie pochłoną zysk z kufrów i kół bo jeszcze amor skrętu idzie  , a jak się bak trafi to może .... , choć tu akurat coraz bardziej mam wątpliwości czy to wydatek potrzebny, bo to co Cezar pisał sam już dostrzegam a na ori+chinoropax spoko 300km. robię, zaś przelewanie nie jest aż tak upierdliwe jak by się początkowo wydawało.
		Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 25.09.2020 o 19:23  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#699 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pod zbiornikiem na pompie paliwa jest odpowietrzenie. Na te odpowietrzenie zakładasz rurkę i wprowadzasz ją do dodatkowego zbiornika od góry przez korek. Będzie samo zaciągać, ile będzie dodatkowe odpowietrzenie w korku dodatkowego zbiornika i nie będzie on w poziomie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#700 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przelać z chrotopaka to moment a i tak robi się to w emerdzensji tylko. Na całej drodze do Sofii /2100/ tylko raz przestrzelilem stacje na autobanie i na wjeździe do RumUnii stanąłem w polach. Oczywiście stacja była 5km dalej. 
		
		
		
		
		
		
			Prawda taka ze rzadko u nas w gejropie brak paliwa ale taki 5 litrowy chrotopak dupe potrafi uratować. Lepiej to wozić niż kombinować ze zlaczkami itd. Poza tym te silniki przy delikatnej jeździe potrafią zejść bez łaski do 4l ponoć. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |