10.08.2009, 10:50 | #101 | |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Cytat:
Ten brak dołu i spalanie które wymieniłeś to musiałeś mieć coś mocno tam nakićkane !! AT i ST owszem obie spalą 10L ale tylko jadac cały czas 180kmh. Miasto może pochłonąć nie wiem 8 litrów, ale to jeźdząc do końca skali od świateł do świateł. Napewno nie 10L. W trasie 7,5~8L.. też chyba nie 120/130 tylko 150/170 wtedy OK. realne choć dalej trudno mi wierzyć. Reszta OK, osobiste odczucia, ale co do walenia się w zakrętach to miałeś źle wyregulowane zawieszenie moim zdaniem. Tam fabrycznie z tyłu w ST jest dość twardy amor, wiec pływać nie będzie pływał, a pewnie SAG miałeś z dupy ustawiony |
|
10.08.2009, 13:00 | #102 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Mi osobiscie lepiej jezdzi sie w winklach z zaladowana ST. Co do spalania- na trasie przy 100 5 litrow. W miescie 6- 6,5 max. Co do dolu obrotow- ja tego jakos nie zauwazam, na AT nie jezdzilem wiec nie moge tego porownac.
|
10.08.2009, 14:12 | #103 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 125
Motocykl: VFR 750 rc36
Online: 2 dni 13 godz 22 min 51 s
|
zapomniałem o jeszcze jedym, dość istotnym aspekcie - gabaryty bikera: jestem dość duży i baaardzo ciężki (120 kg) i to ma wpływ na prowadzenie. Możliwe, że szczuplejszym i lżejszym jeźdźcom jeździ się na ST łatwiej i mniej wtedy pali ;-)
|
10.08.2009, 14:57 | #104 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Zielona Góra
Posty: 127
Motocykl: RD03
Online: 5 min 32 s
|
No z tego sie uśmialem do łez ... ale dzieki za komplement, bo od syna słyszę coraz częściej, że już stary zgred jestem
__________________
BBC - Bawaria Bez Cycków |
10.08.2009, 20:48 | #105 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
11.08.2009, 00:52 | #106 |
Łysol...
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Kozienice
Posty: 112
Motocykl: Mocny w wesołym kolorze :)
Przebieg: Duży...
Online: 3 dni 12 godz 15 min 8 s
|
Czy to ważne, o co chodziło? Ważne, że kolega miał chwilę dobrego humoru dzięki mnie. To dopiero jest komplementacja
__________________
Only when we are no longer afraid, do we begin to live. |
11.08.2009, 15:12 | #107 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
yo!
na AT przejechalem tylko kilkadziesiat kilometrow i kilkaset metrow w terenie wiec niewiele moge powiedziec, na xtz poza terenem wiele sie tez nie najezdzilem ale oto co moge napisac: - za wysoko i za bardzo z przodu umieszczony środek ciężkości, zwłaszcza jak motocykl zalany do pełna cóż, taki jego urok - wysokie enduro z pojemnym bakiem musi juz takie byc - brak dołu obrotów w silniku ale za to jaki ich zakres roboczy - od 2 do 9 tys, pozatym juz okolo 3 tys zaczyna sie jechac nastepny 'prog' jest przy 6 tys i kolejny 'kop' - wyraźnie wyczuwalna reakcja na zmiany obciązenia - strasznie wkurzające przy manewrach wykonywanych powoli fakt - trzeba sie przyzwyczaic, silnik nie ma spokoju v-ki na niskich obrotach - pozycja za daleko z tyłu + chujowo umieszczone podnóżki = niewygodna jazda na stojąco ja odnioslem zupelnie inne wrazenie - jak dla mnie to wlasnie na ST siedzi sie niemal na lozyskach glowki ramy, o podnozkach sie nie wypowiadam bo dopiero od kilku dni latam w twardych butach a to zupelnie zmienia spojrzenie na kwestie kontaktu noga - motocykl - walenie się w zakręty (przy załadowanym moto prawdziwa tragedia) fakt, ale ja bym tego 'waleniem sie' nie nazwal. ST jest nieco nadsterowna, nie prowadzi sie z tak stoickim spokojem jak inne duze enduro, jest bardzo czula na ruchy kierownica jak i calego ciala pasazera. na poczatku mozna sie tego nawet przestraszyc ( ja tak mialem) z czasem jednak zaczyna sie to nazywac 'precyzja' - apetyt na paliwo: miasto 10 trasa 7,5 - 8 l / 100 km nie wiem jak udalo Ci sie uzyskac taki wynik - przy jezdzie na 150% dozowlonych predkosci w naszym kraju prawidlowo wyregulowany uklad zasilania nie ma prawa tyle 'podac'. bylby to pierwszy przypadek motocykla tej pojemnosci i masy ktory potrzebowalby takiej ilosci. nie widze logicznego (mechanicznego) wytlumaczenia takiego spalania. w terenie spalisz ile wlejesz - miasto to max 7.5 trasa 6.5. ponad to istnieje mozliwosc przestawienia gaznikow na nastawy tzw. szwajcarskie - inne dysze, inne iglice, inna konfiguracja gaziora - troszke cierpi na tym elastycznosc ale tragedii nie ma jak tez nie wplywa to na max predkosc. spalanie spada dzieki temu o okolo 0.5 l - zanim zmieniłem sprężyny na progresy Wilbersa przód zachowywał sie jak stara wersalka. nie wiem jakie sa u mnie wiec trudno mi powiedziec. ja nie mam obiekcji do zachowania przodu. jak narazie 80% mojej jazdy to teren i tam jest ok. - Afyka jest poprostu o wiele bardziej przyjazna i wyrozumiała wobec jeźdźca niż Tereska tu sie zgodze jesli mowimy o tzw 'pierwszym kontakcie' - jak napisalem wyzej ST potrafi na poczatku przestraszyc praca silnika i nadsterownoscia, mnie jednak bardziej odpowiada ze wzgledu na charakterystyke pracy silnika i szeroki zakres obrotow roboczych jak tez jego mniejsze wibracje. ponad to uwazam, ze podobna dyskusja moze miec sens jedynie w chwili gdy dyskutujace osoby nie tyle widzialy czy siedzialy na omawianych motocyklach ale cokolwiek na nich pojezdzily. co do wartosci i cen XTZ vs AT - na zachodnich stronach roznice w cenach sa minimalne - w Polsce XTZ jest wyraznie tansza jedynie dlatego ze 99% egzemplazy to szrot - za ladna XTZ trzeba dobrze zaplacic. do tych tanich nie warto nawet jechac - o czym sie z kolega ostatnio przekonalem zapominajac o tym ze w PL sie nie kupuje pozdrawiam
__________________
buziaki |
11.08.2009, 17:23 | #108 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Zielona Góra
Posty: 127
Motocykl: RD03
Online: 5 min 32 s
|
Dokładnie tak to odebrałem Rambo - mlody wieśniak to ja (z naciskiem na "młody")
__________________
BBC - Bawaria Bez Cycków |
11.08.2009, 19:41 | #109 |
no... może trochę niezdecydowany
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: koło Mszczonowa
Posty: 588
Motocykl: już nie Afri, R1200GS + Franza DRZta
Przebieg: rosnący
Online: 2 tygodni 12 godz 37 min 22 s
|
__________________
Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby to robiły Twoje dzieci... Ostatnio edytowane przez tom64 : 11.08.2009 o 19:47 |
11.08.2009, 21:07 | #110 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Heheh niezle
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 01:07 |