|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Radio, trochę to śmierdzi religijnym fanatyzmem.
Mam NAT 2016, będzie jej już 40k. Mdxd trzasnął stówkę, bez problemów. Anode pan Hąda zrobił na gwarancji bez szemrania, tak samo killswitch. Żadna z tych usterek czy wad nie groziła unieruchomieniem motocykla. DCT to inna bajka, z założenia nie nadaje się to na wycieczki w ciemna dupę (tak jak duży GS, nie przymierzając). To wszystko są pierdoly. I tak, jak widzę w turystycznym terenie dużo starych i nowych afryk, tak kateemow czy bmw niekoniecznie. Ciekawe dlaczego, przecież to są świetne (bez ironii!) motocykle? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 425
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 40 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |