![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Wątek ma prawie 100 stron a i tak wiadomo że do jazdy 70/30 Pirelki MT90 biją całą resztę na łeb trakcją i trwałością. Blisko jest Motoz ADV ale obecnie mega drogi i słabo dostępny.
Jak coś schodzi po 5-7 kołach to szkoda tego rozważać chyba że to kostka i tylko w teren, to jeszcze ma jakiś sens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 479
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 11 godz 11 min 55 s
|
![]() Cytat:
Ja od opony oczekuję trakcji i przewidywalnego zachowania w każdych warunkach. Trwałość opony nie jest dla mnie tak ważna, choć sama zmiana opon w mojej rzeczywistości to połowa ceny opony. Oczywiście przy wyjeździe w dzikie strony, są inne priorytety, ale w Europie z oponami nie ma problemu. Trochę filozoficznie, ale co mi z zaoszczędzonej kasy z długowiecznej opony, jak albo się wyjebię albo opona zabierze mi cześć zabawy z jazdy? Tym niemniej szanuję wybory innych i czytam co piszecie, bo w większości przypadków macie rację, bo wiedza wynika z doświadczenia ![]() Ostatnio edytowane przez zylek : 08.09.2020 o 14:28 |
|
![]() |
![]() |