|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Nov 2015
Posty: 17
Motocykl: CB1000R, CRF1000L
![]() Online: 4 dni 6 godz 26 min 14 s
|
![]()
160zł za 4 litry, czyli nie aż tak drogo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Lublin
Posty: 37
Motocykl: gsx 1400,CRF 1000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 8 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 324
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
![]() Online: 1 tydzień 16 godz 40 min 3 s
|
![]()
Witajcie. Temat stary ale może się komuś ta informacja przyda.
Wymieniłem olej po pierwszych 12tys km i się trochę zdziwiłem, że był czarny jak smoła. W trakcie rozmowy z szefem jednego z serwisów motocyklowych dowiedziałem się, że w CRF1000 trzeba zmieniać olej co 6tys km a nie jak serwis każe co 12tys km. Leje to olej Hondy 10w/30 lub Motula o tych samych parametrach branych z pewnego źródła (Intercars) Stwierdził, że silniki Hondy są bardzo dobre tylko warto zmieniać częściej olej.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 8 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() https://allegro.pl/oferta/pit-bike-h...nt=12295080706 http://https://allegro.pl/oferta/pit...-5-12295080706 po ilości zebranych opiłków ew. pyłu metalicznego sporo się dowiesz o stanie silnika oraz jakości zastosowanego oleju. Osobiście poddaje w wątpliwość zalecenia producenta.... obecnie wszyscy idą w kierunku oleju z możliwie niską lepkością jednym słowem wyścig na minimalizowanie zużycia paliwa nawet gdy są to laboratoryjne wartości. |
|
![]() |
![]() |