|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
W jaki sposób wywalenie sondy lambda pomaga silnikowi ... to jest bez sensu?
Sonda lambda pomaga regulować skład mieszanki, najwięcej pomaga przy nagłych zmianach pozycji manetki aby silnik pracował zawsze w optymalnych warunkach. Może bez sondy silnik łapie doła na krzywej mocy/momentu a dopiero jak się bardziej rozkreci to nagle moc/moment wraca i przez to czuć "super wzrost mocy i polepszenie osiagów" ... a tak naprawdę to agrotuning. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
Sonda najbardziej psuje efekt właśnie przy nagłych operacjach gazem. Sposobów na tuning jest wiele, generalnie po prawidłowo wykonanej operacji motocykl dużo lepiej reaguje na gaz i do tego mniej spala paliwa przy delikatnym obchodzeniu się z gazem, generalnie same zalety jedyna wada to dodatkowe koszty. Przy Euro 5 zazwyczaj są już to sondy szerokopasmowe i wywalanie ich raczej nie jest koniczne wystarczy modyfikacja softu i sonda nadal może pracować co jest zaletą bo mamy ciągłą kontrolę nad optymalną mieszanką. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 19.07.2020 o 22:59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |