|
|
#11 |
![]() |
Tak jak pisze Radarman.
Już widzę oczami wyobraźni jak lokalny kowal w Kirgistanie (bez obrazy) naprawia DCT albo manuala albo kompa NAT albo reguluje rozrząd. Cokolwiek ponad gumę jak padnie i nie ma części to jest problem. Jak się nie zepsuje żadna część tylko wymaga wyczyszczenia albo rozłożenia i złożenia (na informatyka) to można to zrobić w każdym moto. Nie widzę w tym gównoburzy, a wymianę doświadczeń z 😉. Też dwa razy miałem kłopoty z DCT ponad 1000 km od domu (raz lewy zestaw przełączników robił zwarcie i nie dało się ręcznie zmieniać biegów, innym razem nie chciała wrzucć na Neutral po zgaszeniu i trzeba było ją kopać w tylne koło - poważnie. Po powrocie okazało się, że poluzował się kabelek czujnika luzu - komp podał kod i sam to naprawiłem. Nigdy mnie nie unieruchomiła. Raz miałem kłopoty z manualem. Też mnie nie unieruchomił, ale moto pojechało do serwisu na lawecie (w 690 padł wysprzęglik w drodze do domu w dniu zakupu nowego moto, po 70 km 😎 i przestało działać sprzęgło. Także różnie to może być. A ludzie tym jeżdżą dookoła świata. To oczywiście nie są dowody na wyższość jednej skrzyni nad drugą - jedni wolą rybki, a inni akwarium.Mój Tiger 900 ma już prawie 5000km i jestem z niego bardzo zadowolony. Brakuje mi tylko 2 rzeczy z NAT: charakterystyki silnika w okolicy biegu jałowego (do powolnej jazdy precyzyjnej) i DCT. Wracając do Afryki 2020: Dyskusje o tym ze coś się zepsuje w NAT w czarnej d. możemy na poważnie zacząć za 10 lat, jak będą egzemplarze prawie dorosłe i z nalotem ponad 200k. Do tego czasu będziemy wymyślać tematy zastępcze z nudów - to że szprychy rdzewieją, albo anoda się wyciera... 👍 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |