![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 52 min 6 s
|
![]()
Byłem w tym roku w Patagonii z pewnym Hindusem co to świat dookoła objeżdżał. Fajny gość, ale okazało się, że nie ma namiotu, a jak dałem mu namiot to nie potrafił go rozbić. Nigdy też wcześniej nie spałw namiocie.
Więc jeśli piszecie o motocyklu na jazdę dookoła świata to trzeba sobie odpowiedzieć co to znaczy. Jeśli to co dla większości na tym forum to prawdopodobnie oznacza to 21 calowe koło z przodu i coś co przewiezie bezpiecznie trochę gratów i pojedzie bez bólu 100-120 km/h. A poza tym pojedzie pustynią, kamieniami etc. Więc ja tylko przypomnę, że DR650 SE produkują w Japonii nadal, ba - nadal je kupują klienci w Australii i jakichś Stanach i Kanadzie. Więc nie jest problemem kupienie nowego sprzętu, nawet jeśli to konstrukcja z drugiej połowy XX wieku.
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]() |
![]() Cytat:
Myślę że dyskusja toczy się nieco teoretycznie, dlatego tyle w niej różnych przykładów. Przyjmując założenie: - ruszam na kołach z PL - jadę dookoła świata - moto będę przerzucał między kontynentami samolotem - czas podróży 2 max 3 lata - mam budżet max 25 tys/USD rocznie - kupuję nowe, dostępne w salonie - ma mało palić (nie 6 l/100 km) - jak się zepsuje/ukradną to nie będzie mi szkoda to moja propozycją jest CRF 250 L (lub rally) ![]() Modyfikując te założenia, można oczywiście szybko dojść no wniosku, że optymalnym rozwiązaniem jest CRF1100 ![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez wierny : 23.06.2020 o 16:35 Powód: Połączenie postów |
||
![]() |
![]() |