![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
Administrator
![]() |
![]()
Ja to wiem że to ilość cykli ma znaczenie
![]() Fakt, leci pod motocykl póki stoi na kołach , jak leży to bywa różnie a czasem silnik nie zgaśnie i nigdy nie wiadomo kiedy będzie ten raz , ostatni raz. Mam przycisk wzbudzania pompy , do pełnego napompowania idzie z 10 styknięć a czasem tylko 4-5 jak nie całkiem pusto , wtedy pali z pół obrotu . Można też zwyczajnie ,zużywać rozrusznik , obciążać akumulator , trzeć panewki bo na wolnych to ciśnienia oleju brak itp. zanim w końcu zapali. No co kto lubi.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 08:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |