Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.02.2020, 17:43   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post

Brak wyważenia przedniego koła pozostawię bez komentarza.
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 17:54   #2
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 29 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
Nie wiem ile, jak dorwę estetyczny ciężarek, zważę to co przykleiłem ... czyli prawie 2 cm cyny w takiej trójkątnej lasce do lutowania rynien, huehue. Nie mam wyważarki, oś oryginalna podparta, koło na ośkę i za każdym razem zatrzymywało się zaworem na dole. Teraz zatrzymuje się za każdym razem w innym miejscu, na mój nos to nie było w normie.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.03.2020, 07:01   #3
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 29 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
Było 15 g ... ale przebieg był 1500 km. Przy 0 km mogło być dobrze.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 12:12   #4
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Założyli mi SuperPack Alu. Mogę śmiało podlatywać do ziomków na GSach Nie wiem kto jest producentem tych kufrów, ale przejechałem się dziś po A2. Do 160 nie odczuwałem jakichkolwiek wibracji, czy dyskomfortu vs jak było przed. Szybciej i tak nie zamierzam jeździć. Także konstrukcja nie wykazywała chęci do urwania się. Jestem bardzo zadowolony z nich, choć muszę przyznać, że moto stało się odczuwalnie cięższe przy niskich prędkościach manewrowych. No i mam problem z postawieniem go na centralkę... Idę niby zgodnie z zasadami czyli najpierw pozycjonuję ładnie w pionie aby obie nogi centralki stały na ziemi i następnie staję całym ciężarem na tym dynksie od centralki na ile mogę ciągnę motocykl do tyłu trochę za kierownicę, trochę za bagażnik i nic - trochę drgnie ale nie jestem w stanie przejść punktu przegięcia. A co dopiero jak będzie zapakowany...? Jakieś wskazówki eksperckie ? Może ważę za mało (niecałe 80kg) ?






Ostatnio edytowane przez 44FG : 07.03.2020 o 14:35
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 12:31   #5
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Bez lewego kufra będzie zdecydowanie łatwiej.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 12:37   #6
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Bez lewego kufra będzie zdecydowanie łatwiej.
Jakto?
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 13:12   #7
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Bez lewego kufra będzie zdecydowanie łatwiej.
Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Jakto?
Sprawdziłem to u siebie. Z załadowanymi kuframi też mi ciężko postawić na centralce.
Gdy kufra nie ma przypiętego to łapię za stelaż i staję też nieco dalej/z tyłu - w miejscu, gdzie znajduje się kufer, gdy jest przymocowany i wtedy jest dużo łatwiej postawić moto.

Gdy mam przypięte kufry to pomaga mi mój plecak i wyglądam na stacji benzynowej jakbym był mientka faja i nie umiał postawił swojego moto na centralce
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 13:56   #8
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Sprawdziłem to u siebie. Z załadowanymi kuframi też mi ciężko postawić na centralce.
Gdy kufra nie ma przypiętego to łapię za stelaż i staję też nieco dalej/z tyłu - w miejscu, gdzie znajduje się kufer, gdy jest przymocowany i wtedy jest dużo łatwiej postawić moto.

Gdy mam przypięte kufry to pomaga mi mój plecak i wyglądam na stacji benzynowej jakbym był mientka faja i nie umiał postawił swojego moto na centralce
Kumam. Dzięki. Popróbuję.
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 12:43   #9
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 29 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Założyli mi SuperPack Alu.
Również założyłem alu, to givi jest. Ważę prawie 100 kg i daję radę z postawieniem na centralnej stopce ale trochę trzeba się nagimnastykować przy wsiadaniu i zsiadaniu z motocykla. Z tymi kuferkami mam spore shimmy w zakresie 65-80 km/h gdy puszcze kierownicę. Podczas przejażdżki znalazłem porzuconą Cordobę, dwie poduchy wystrzelone, żywej duszy brak.

Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 14:04   #10
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post
Z tymi kuferkami mam spore shimmy w zakresie 65-80 km/h gdy puszcze kierownicę.
Nic takiego nie zauważyłem a jestem przeczulony ostatnio na punkcie co się dzieje jak puszczę kierownicę. Wydaje mi się, że po serwisie (i założeniu kufrów) zniknęło to ściąganie w prawo które miałem wcześniej. Mam założone deflektory górne (przy czaszy) i dolne (w okolicach kolan mniej więcej), nie sądzę aby to wiele zmieniało ale może ma wpływ na opływanie powietrza właśnie wokół kufrów (szczególnie te dolne mam na myśli oczywiście).
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.