|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
Online: 15 godz 55 min 0
|
Wymieniłem olej(castrol 10w30 power 1) zaworów i świec nie tykałem bo moto mam od miesiąca. A może to luz na korbowodzie? Czytałem na forum o metodzie ze ściąganiem fajki i odpalaniem na jednym garze, to podobno pozwala zdiagnozować takowy luz, wiesz coś na ten temat?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Znasz dokładnie historię tego motocykla?
Był po jakimś dzwonie? Jakie ma nieoryginalne dorzucone graty? Możliwe, żeby coś było niedokręcone?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
Online: 15 godz 55 min 0
|
Z oględzin wynika że dzwona nie miał,moto sprowadzone w grudniu z belgii więc niewiele o nim wiem, ma trochę gratów ale wszystkie śruby sprawdziłem więc to można spokojnie wykluczyć. Jak już pisałem jestem pewien na 99% że to coś w silniku.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |