Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.02.2020, 19:03   #1
Lucass
 
Lucass's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Bracknell / Krosno
Posty: 57
Motocykl: CRF1000L
Lucass jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 48 min 50 s
Domyślnie

Hello again, zawias wrocil z Ktecha, zostal zalozony spowrotem do Afry i dzis piersze testy nowego zawiasu w drodze powrotnej z serwisu..
A wiec, moto poszlo ciut do gory ,nie duzo, ale jednak (mi to pasuje) zawieszenie wybiera pieknie nierownosci, brak nurkowania przy hamowaniu, motocykl zrobil sie bardziej zwarty, prowadzi sie super
Obawialem sie ,ze zawias moze byc ciut za twardy ale okazuje sie ,ze po tym zabiegu Afryka jest Afryka jaka powinna byc jaka Honda powinna wypuszczac z fabryki.
Wszyskim ktorym, wydaje sie ze zawieszenie OEM w NAT jest super i nie potrzebuja nic ruszac mowie ,mylicie sie i bladzicie i to bardzo..pisze to ja laik :P
Tym ktorzy, kupuja i wymieniaja sprezyny na twardsze polecam robic takze revalv ,zeby zmiana sprezyny miala sens..
Najlepiej wydane pieniadze na NAT ever!!!!!
Lucass jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.