![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Bracknell / Krosno
Posty: 57
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 6 dni 11 godz 48 min 50 s
|
![]()
Hello again, zawias wrocil z Ktecha, zostal zalozony spowrotem do Afry i dzis piersze testy nowego zawiasu w drodze powrotnej z serwisu..
A wiec, moto poszlo ciut do gory ,nie duzo, ale jednak (mi to pasuje) zawieszenie wybiera pieknie nierownosci, brak nurkowania przy hamowaniu, motocykl zrobil sie bardziej zwarty, prowadzi sie super Obawialem sie ,ze zawias moze byc ciut za twardy ale okazuje sie ,ze po tym zabiegu Afryka jest Afryka jaka powinna byc jaka Honda powinna wypuszczac z fabryki. Wszyskim ktorym, wydaje sie ze zawieszenie OEM w NAT jest super i nie potrzebuja nic ruszac mowie ,mylicie sie i bladzicie i to bardzo..pisze to ja laik :P Tym ktorzy, kupuja i wymieniaja sprezyny na twardsze polecam robic takze revalv ,zeby zmiana sprezyny miala sens.. Najlepiej wydane pieniadze na NAT ever!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |