Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.01.2020, 13:45   #1
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Ja jeszcze dodam od siebie: często na reklamach i testach motocykli adv jeździ jakiś prze-koks i pokazuje swoje umiejetności jazdy na materiałach promocyjnych. Oczywiście, da się dużym motocyklem poszaleć w terenie, poskakać, porobić jakieś triki.
Ale to nie są jednak normalni ludzie.
Jakoś nie widzę w głowie normalnego człowieka, na zadupiu, co motocyklem 250kg + kufry zrobi połowę tego co z reklam lub kursów offroad.
Jak się jest gdzieś daleko, to jednak działa jakiś bezpiecznik w głowie. Jak coś się odwali glupiego, to jest szansa, że zostaniemy sami, połamani pod tym motocyklem

"Pewnym kompromisem są lekkie duale, ale znowu: kosztem mniejszego umęczenia się w "terenie" tracimy na komforcie na dojazdach i ładowności."

Tutaj największym problemem był dla mnie brak ochrony przed wiatrem. (Chciałbym rozwiazać to teraz jakąś sprytną owiewką, podnoszoną na asfalt). Jak raz był mega silny wiatr w Serbii, w ryj, to jadąc 80-90km/h była walka i zakwasy na brzuchu kolejnego dnia Na Afryce nawet nie wiedziałem o istnieniu takiego problemu.
Co do samej prędkosci, to nie widzę żadnej rożnicy. Afryką zawsze jeździłem prędkością przelotową 120km/h (może tu jest problem, bo jeździłem jak dziadek :S), teraz XR z racji braku ochrony przed wiatrem to 110km/h jest raczej maksem przy jako takim komforcie - ale liczę na owiewkę. Chyba jedynym problemem są 125ccm i ich prędkości przelotowe. Jak już 250ccm się rozpędzi do tego 120km/h i utrzyma cały dzień to jest dla mnie ok.

No i zaleta duzego motocykla to ta przestrzeń ładunkowa. Na Afryce dało się latwo dać sakwy na tył, male na przód, tankbag i torbe z tyłu. I jeszcze był schowek na narzędzia. W XR czy DR jest tylko mały tankbag, 2 małe sakwy po 17l i worek z tylu 40l. Do tego plecak. No ale to spokojnie wystarcza na wyprawę: namiot, jedzenie, kuchnia, buty trekingowe, zapas ubrań na kazdą pogodę, 3l oleju i lustrzankę w duzym gąbkowym pudelku. W drodze powrotnej znalazło się miejsce na 6 butelek raki, kilogram kawy i jakieś zakupione bzdety.

Zawsze mnie zastanawia co pakują ludzie do moto (tankbag, 3 kufry, na kufrach bocznych małe torby a przed centralnym kufrem jeszcze duży worek) szczególnie jak i nocują po hotelach i jadą sami na tym moto

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.